ریکاردو ساپینتو علیه شایعات؛ دوستتان دارم!

استقلال همین چند هفته پیش 8 امتیاز از صدر جدول یا بهتر است، بگوییم از پرسپولیس عقب افتاده بود اما به سرعت این اختلاف را جبران کرد.

ریکاردو ساپینتو علیه شایعات؛ دوستتان دارم!

به گزارش زنهار؛ استقلال همین چند هفته پیش 8 امتیاز از صدر جدول یا بهتر است، بگوییم از پرسپولیس عقب افتاده بود اما به سرعت این اختلاف را جبران کرد.

در حالی به استقبال بازی های هفته بیست و یکم می رویم که استقلال با پرسپولیس هم امتیاز است و اختلافش با صدر که در اختیار سپاهان است، تنها 3 امتیاز است. کلید واژه ریکاردو ساپینتو برای عبور از بحران تیم بود. اینکه اگر تیم باشیم؛ در کنار هم و برای یک اتفاق واحد تلاش کنیم، احتمال  جبران همه امتیازات از دست رفته و رسیدن به هدفی که تعیین کرده ایم، وجود دارد.

رابطه خوب ریکاردو ساپینتو با همه بازیکنان، چه بازیکنانی که در ترکیب اصلی تیم به میدان می آیند و چه بازیکنانی که به عنوان بازیکنان ذخیره به ترکیب تیم اضافه می شوند، در تصاویر مخابره شده از تمرینات استقلال پیداست. حتی رابط خوب با بازیکنانی که مصدوم هستند و هفته هاست در ترکیب تیم قرار نمی گیرند. این اتفاق دیروز هم در تمرین استقلال رخ داد. در حالی که شایعه شده بود، مهدی مهدی پور رابطه خوبی با ریکاردو ساپینتو ندارد و حتی در صدد جدایی از اردوی آبی بود، سرمربی تیم استقلال دیروز با او وارد شوخی شد و به نظر می رسد، خطاب به او در تمرین می گوید؛ بایست وگرنه من هم می زنم پایت را دوباره مصدوم می کنم. مهدی مهدی پور که در بازی با تراکتور در تهران مصدوم شده بود، در آستانه بازگشت به ترکیب تیم بود که بنا به گفته اش در یک اتفاق عجیب در منزل دوباره مصدوم شد و همین موضوع موجب شد تا بازگشت وی به ترکیب تیم با تاخیر مواجه شود و به احتمال قوی این هفته هم با همراه علیرضا رضایی غایب لیست استقلال خواهد بود.

برای ریکاردو ساپینتو همه بازیکنان عزیز هستند و این را از نوع برخورد خود در تمرینات به آنها نشان می دهد تا جایی که در تعطیلات زمستانی هیچ بازیکنی را در لیست فروش قرار نداد! و به تازگی هم حاضر نشد به جای سیاوش یزدانی که اعتمادش را نسبت به وی از دست داده بود و راهی تیم سپاهان شده بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه کند. به این خاطر که مهره های تهاجمی تیم استقلال در دور برگشت خوب کار کرده اند و اکنون معدل گل زده استقلال در هر بازی دور برگشت 2.6 گل در هر بازی است. خب چرایی این موضوع یعنی عزیز بودن همه بازیکنان برای ریکاردو ساپینتو مشخص است به این خاطر که تحمل نیمکت نشینی و آماده بودن روی نیمکت هم یک کار خوب از سوی ذخیره های استقلال است، بطوریکه در بازی با ملوان این مهره های ذخیره بودند که سرنوشت بازی را تغییر دادند. ابوالفضل جلالی که بعد از هفته ها در ترکیب تیم قرار می گرفت، مسبب اخراج بازیکن حریف شد و پاس گل داد. امیر ارسلان مطهری بعد از ورود به زمین گل زد و آرمان رمضانی هم همین طور.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار