مدافع جنجالی الهلال و پیام خونین برای رونالدو!

مدافع الهلال پس از پیروزی برابر الدحیل و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، پیغامی را برای باشگاه‌های عربستانی ارسال کرد.

مدافع جنجالی الهلال و پیام خونین برای رونالدو!

به گزارش زنهار؛ علی البلیهی، مدافع جنجالی الهلال که در پایان تقابل این تیم با فولاد نیز با ساسان انصاری درگیر شده بود، حالا آخرین اقدام خود، پس از پیروزی پرگل مقابل الدحیل، با مصاحبه‌ای آتشین تمامی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان را به چالش کشیده و به آن‌ها هشدار داده است.

الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه هفت بر صفر الدحیل قطر را شکست دهد تا برای دومین بار متوالی به فینال این رقابت‌ها راه یابد.

این دومین دستاورد الهلال در ماه‌های اخیر محسوب می‌شود. این تیم مدتی قبل با پیروزی برابر وداد و فلامینگو به فینال جام باشگاه‌های جهان صعود کرد در یک بازی جذاب، با نتیجه 5-3 مغلوب رئال مادرید شد؛ دیداری که هر چند در نهایت تیم عربستانی را به عنوان قهرمانی نرساند اما به ثمر رساندن سه گل برابر رئال مادرید، کاری نیست که هر تیمی از پس آن بربیاید.

البلیهی پس از پیروزی مقابل الدحیل در گفت‌وگویی حاضر شد و پیامی هشدارآمیز به باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان از جمله النصر و الاتحاد فرستاد. او گفت: سر ما در آسیا بالا است. جام باشگاه‌های جهان را تمام کردیم. آسیا را تمام کردیم. حالا به سمت شما می‌آییم، به سمت شما می‌آییم.

این در حالی است که الهلال با 32 امتیاز از 15 بازی در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ عربستان قرار دارد و النصر با 43 امتیاز، الاتحاد با 41 امتیاز و الشباب با 40 امتیاز (از 18 بازی) در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار