سردترین ضیافت ناهار مدیران رئال و اتلتیکو در تاریخ دربی های مادرید

پیش از دربی امشب مادرید و طبق سنت همیشگی، مدیران دو باشگاه، ناهار را باهم در یکی از رستوران‌های مادرید صرف خواهند کرد در حالی که روابط دو طرف سردتر از همیشه است.

سردترین ضیافت ناهار مدیران رئال و اتلتیکو در تاریخ دربی های مادرید

به گزارش زنهار؛ امشب در برنابئو رئال مادرید میزبان اتلتیکو از هفته 23 لالیگاست. از ساعتی دیگر طبق سنت همیشگی، مدیران دو باشگاه ناهار را کنار هم صرف خواهند کرد و احتمالا در ظاهر همه چیز گرم و صمیمی خواهد بود ولی واقعیت این است که روابط دو باشگاه در حال حاضر بسیار سرد است. دو طرف برای این مهم دلایل خود را نیز دارند.

پس از دربی خیر در کوپا دل ری و بیانیه تند خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو، علیه رئال که مدعی شده بود این باشگاه همیشه تحت حمایت داوران قرار دارد، ارتباط دو باشگاه عملا تیره و تار شد. اگر پیش از آن کورسوی امیدی برای بازگشت صمیمیت وجود داشت، حالا این امید از دست رفته است.

در 10 سال گذشته دو باشگاه در پیمانی نانوشته عهد کرده بودند که از یکدیگر بازیکن جذب نکنند. این شامل تیم اول و نیز تیم های پایه دو باشگاه می‌شد. عهدی که دیگر وجود ندارد و از چند ماه پیش دو باشگاه تلاش هایی جدی برای جذب بازیکنان تیم های پایه طرف مقابل کرده اند. برای نمونه رئال اخیرا توانست فورتئا، پدیده جوانان اتلتیکو، را جذب کند.

مشکلات مربوط به توهین‌های نژادپرستانه هواداران اتلتیکو علیه وینیسیوس نیز مزید برعلت شده تا امروز شاهد یکی از سردترین ضیافت‌های ناهار مدیران دو باشگاه باشیم. البته که احترام متقابل همواره بین دو طرف وجود دارد ولی پس از بیانیه خیل مارین، دو طرف در دورترین فاصله از هم قرار دارند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار