پیشنهاد به کلوپ: تیاگو را کنار بگذار

دتمار هامان، بازیکن سابق لیورپول، بار دیگر به انتقاد از تیاگو آلکانتارا پرداخت و گفت لیورپول با حضور این هافبک اسپانیایی در جمع خود، به اندازه کافی خوب نیست.

پیشنهاد به کلوپ: تیاگو را کنار بگذار

به گزارش زنهار؛ دتمار هامان، بازیکن سابق لیورپول، بار دیگر به انتقاد از تیاگو آلکانتارا پرداخت و گفت لیورپول با حضور این هافبک اسپانیایی در جمع خود، به اندازه کافی خوب نیست.

 تیاگو در تابستان 2020 با مبلغ 20 میلیون پوند از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست اما این بازیکن که پیش از این 6 بازی ابتدایی فصل را به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ از دست داده بود، در طول فصل نیز با مصدومیت‌ مواجه شد.

دتمار هامان، هافبک 49 ساله سابق لیورپول، که پیش از این هم از تیاگو انتقاد کرده بود، حالا در جدیدترین اظهارات خود از یورگن کلوپ، مربی این تیم، خواسته که این بازیکن را پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش، از تیم کنار بگذارد.

هامان به رادیو TalkSport گفت: تیاگو؛ من هرگز طرفدار او نبودم. فکر نمی‌کنم لیورپول با حضور تیاگو در تیم به اندازه کافی خوب باشد.

هامان پیش از این نیز تاکید کرده بود که متوجه نمی‌شود چرا تیاگو در فوتبال اروپا خیلی بیشتر از آنچه حقش باشد قدر دیده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار