هندرسون: رئال مارا با هر اشتباه تنبیه کرد

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، در پایان مسابقه و شکست ۵-۲ تیمش مقابل رئال، با گزارشگر بی تی اسپورت گفت‌وگوی کوتاهی داشت.

هندرسون: رئال مارا با هر اشتباه تنبیه کرد

به گزارش زنهار؛ جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، در پایان مسابقه و شکست ۵-۲ تیمش مقابل رئال، با گزارشگر بی تی اسپورت گفت‌وگوی کوتاهی داشت.

هندرسون که در ۲۰ دقیقه پایانی، جای خود را به جیمز میلنر داد، با چهره‌ای آشفته درباره بازی گفت: خیلی سخت است که درباره این مسابقه حرف بزنی و بخواهی با کلمات آن را خلاصه کنی. احساسات متفاوت و متناقضی دارم و از نتیجه کاملا ناامیدم.

هندرسون در ادامه گفت: در بخش‌هایی از نیمه اول ما عملکرد خوبی داشتیم و واقعا بدشانس بودیم که با نتیجه ۲-۲ از زمین بیرون آمدیم. ما امروز اشتباهات زیادی انجام دادیم و متاسفانه رئال در هر مرتبه ما را تنبیه کرد.

هندرسون ادامه داد: بخش زیادی از شکست ما به کیفیت آنها بستگی داشت ولی ما هم به خودمان هیچ کمکی نکردیم. در گل سوم دفاع خوبی انجام ندادیم و بعد از آن هم باید عملکرد بهتری می‌داشتیم ولی بازی از دست‌مان در رفته بود.

او گفت: به خاطر داشته باشید که ما در دو بازی گذشته کلین شیت کرده بودیم. سخت است که حالا بیایی و اینجا صحبت کنی. بله، آنها کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند و وقتی شما با تمرکز و صد درصد دفاع نمی‌کنید، تنبیه‌تان می‌کنند. ما برای خودمان ایجاد مشکل کردیم.

هندرسون در پاسخ به سوال دیگری از گزارشگر گفت: من هنوز هم فکر می‌کنم که در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم. ما در اوج بودیم و شانس‌های خوبی ایجاد کردیم. حتی بعد از آنکه ۲-۰ جلو افتاده بودیم، باز هم می‌توانستیم گل بزنیم و اگر آن لحظه که توپ روی خط چرخید و بیرون رفت، گل می‌شد، اتفاق بزرگی می‌افتاد.

او ادامه داد: گل دوم آنها از روی یک اشتباه فردی به ثمر رسید اما این گل سوم بود که ناامیدکننده و یاس‌آور بود. اینجا بود که بازی به ضرر ما تغییر کرد.

هندرسون درباره بازی برگشت مقابل رئال هم گفت: به بازی برگشت، چند هفته‌ای باقی مانده است. ما باید به سرعت به خودمان تکان بدهیم. حالا ما بازی‌های پریمیر لیگ را داریم و سپس باید روی بازی برگشت تمرکز کنیم. این مطلبی است که هنوز راه زیادی تا رسیدن به آن داریم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار