رقیب استقلال سازمان لیگ را تهدید کرد

مدیرعامل باشگاه نساجی سازمان لیگ را تهدید کرد اگر به تعهدات مالی خود در برابر این باشگاه عمل نکند، تهدید خود را در بازی با استقلال عملی می‌کند.

رقیب استقلال سازمان لیگ را تهدید کرد

به گزارش زنهار؛ مدیرعامل باشگاه نساجی سازمان لیگ را تهدید کرد اگر به تعهدات مالی خود در برابر این باشگاه عمل نکند، تهدید خود را در بازی با استقلال عملی می‌کند.

ایزد سیف الله‌پور، مدیر عامل باشگاه نساجی به شدت از اینکه درآمدهای باشگاه‌ها بابت تبلیغات محیطی کم و ناچیز است، گله دارد و در اینباره به برنامه شب‌های فوتبالی گفت: اگر سازمان لیگ به تعهدات مالی خود بابت تبلیغات محیطی عمل نکند و به نساجی پرداختی نداشته باشد، حتی به قیمت سه بر صفر شدنِ بازی هفته بعدمان مقابل استقلال، اجازه حضور تبلیغات محیطی در استادیوم وطنی را نخواهیم داد.

او پیرامون چمن استادیوم شهید وطنی که زرد شده است، به نکته عجیبی اشاره کرد و گفت: چمن تعبیه شده در استادیوم وطنی بسیار خوب است ولی موتورخانه ورزشگاه که وظیفه گرمایشی و خنک‌کنندگی چمن را دارد، راه‌اندازی نشده است. این موتورخانه در دو طبقه ساخته شده اما طبقه دوم پله ندارد که مسئولانِ ورزشگاه بالا بروند! فقط می‌خواهم یک نشان لیاقت به آن پیمانکار بدهند. این زمین الان توسط خود باشگاه نساجی کاورکشی و نگهداری می‌شود و اگر ما نبودیم، چمن این ورزشگاه نابود می‌شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار