بهترین پاسور لیگ برتر بیکار شد

بهترین پاسور لیگ برتر علاقه به گلزنی مقابل آلومینیوم داشت که در انجام این کار ناموفق بود.

بهترین پاسور لیگ برتر بیکار شد

به گزارش زنهار؛ روند فوق‌العاده تراکتور طی بازی‌های گذشته همراه با عملکرد خیره کننده ریکاردو آلوز بود؛ بازیکنی که طی پنج دیدار متوالی لیگ برتر(از هفته پانزدهم تا نوزدهم) ۵ پاس گل داده بود و علاوه بر آن روی یک گل دیگر تاثیرگذاری مستقیم داشت تا حتی به رتبه چهارم جدول برسند، اما او دیروز نتوانست برابر شاگردان رحمتی کاری از پیش ببرد.

آلوز که با ۱۲ پاس گل صدرنشین جدول پاسورهای لیگ برتر است، دیروز سعی داشت برای ششمین مسابقه متوالی تیمش را به گل برساند که تمام ارسال‌های او توسط شاگردان رحمتی دفع شد و نمایش موفق مدافعان آلومینیوم در نبردهای هوایی کاری کرد تا تراکتوری‌ها نتوانند به گل برسند.

البته ریکاردو آلوز غیر از سانترهای پرشمار که از دو سمت زمین به محوطه جریمه آلومینیوم ارسال کرد و تمام آنها بی‌ثمر بود، خودش هم دست به کار شد و اقدام به گلزنی داشت، اما یک شوت در چارچوب او به راحتی در اختیار حسین پورحمیدی قرار گرفت.

 

مهندس لیگ برتر که دیروز علاقه زیادی به شوت‌زنی نداشت و تمام برنامه خود را روی ارسال به نقطه کور مدافعان آلومینیوم گذاشته بود، پس از بی‌نتیجه ماندن سانترهای‌اش، در دقیقه ۴۳ هم یک شوت بیرون پا به سمت دروازه اراکی‌ها زد که گلر این تیم را به دردسر نیانداخت و نخستین گل فصل او به ثمر نرسید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار