روزنامه سان: مهدی طارمی؛ ستاره احتمالی لیگ قهرمانان اروپا

روزنامه سان در گزارشی به بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک‌هشتم نهایی پرداخته است و از نقش بازیکن ایرانی در زدن گل‌های مهم نوشت.

روزنامه سان: مهدی طارمی؛ ستاره احتمالی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش زنهار؛ روزنامه سان در گزارشی به بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک‌هشتم نهایی پرداخته است و از نقش بازیکن ایرانی در زدن گل‌های مهم نوشت.

به نقل از سان، دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان از امشب (سه‌شنبه) با برگزاری دو دیدار شروع و هفته آینده با برگزاری دو دیدار در روز چهارشنبه پرونده دور رفت رقابت‌ها بسته می‌شود.

در یکی از دیدارهای این مرحله از رقابت‌ها پورتو باید برابر اینتر قرار گیرد.

اینترمیلان - پورتو (بازی اول ۳ اسفند، بازی برگشت ۲۳ اسفند)

مردان کلیدی: لائوتارو مارتینز، مهدی طارمی

رسیدن به مرحله حذفی برای دومین فصل متوالی برای نراتزوری کلیدی بود و این تیم توانست بالاتر از بارسلونا قرار گیرد و راهی این مرحله از رقابت ها شود. در رقابت‌های لیگ کسر امتیاز از یووه باعث شده است تا اینتر در جمع مدعیان یک رتبه بالا برود ولی با وجود تیم قدری چون ناپولی آنها کار بسیار سختی دارند. اینتر آخرین بار در سال ۲۰۱۱ به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

پورتو با وجود شکست در دو بازی ابتدایی خود، با صدرنشینی در گروه، قدرت ذهنی خود را نشان داد. آنها برای بازی برگشت ماه آینده به آتش و خشم دراگائو ورزشگاهشان نیاز دارند. هواداران پرشور پورتو در این دیدار می‌توانند نقش مهمی در صعود تیم پرتغالی به دور بعدی رقابت‌ها داشته باشد.

گل‌های طارمی، بازیکن ایرانی، ممکن است در این دو دیدار تعیین‌کننده باشد. مرد پنج‌گله پورتو در این فصل لیگ قهرمانان بازیکن کلیدی تیمش برای دو بازی حساس خواهد بود. او پیش از این در فصل قبل نیز برابر یوونتوس ایتالیا گلزنی کرده و یک پنالتی هم برابر این تیم ایتالیایی گرفته بود. همچنین طارمی برابر چلسی یک قیچی برگردان زیبا را گل کرد که به عنوان زیباترین گل فصل اروپا انتخاب شد و یک گل نیز به لیورپول زد تا نشان دهد با گلزنی به تیم های بزرگ بیگانه نیست.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار