ربیعی به مصدومیت شیمبا واکنش نشان داد

لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی مس رفسنجان، در دیدار مقابل گل‌گهر، لحظاتی ملتهب و دلهره‌آور را پشت سر گذاشت.

ربیعی به مصدومیت شیمبا واکنش نشان داد

به گزارش زنهار؛ در نیمه دوم دیدار تیم‌های گل‌گهر و مس رفسنجان در سیرجان، کادر پزشکی تیم میهمان بعد از برخوردی در زمین گل‌گهر، سراسیمه به سمت مهاجم برزیلی خود دویدند.

در این لحظه همه چیز حکایت از پارگی رباط صلیبی این بازیکن کلیدی و موثر برزیلی مس داشت و همه فکر کردند پریرا باید غزل خداحافظی از مسابقات این فصل مس را بخواند؛ اتفاقی که اگر رخ می‌داد، احتمالا تبدیل به آخرین مصدومیت او در فوتبال هم می‌شد، چرا که لوسیانو با سنی نزدیک به چهل، شاید به سختی بتواند دوباره خود را پس از مصدومیت این‌چنینی، بازیابی کند.

در این دقایق و زمانی که او با برانکارد از زمین بیرون برده می‌شد، همه زیر لب دعا می‌خواندند که برای این بازیکن فوق‌العاده، چنین مصدومیتی رخ ندهد و چنین اتفاقی پیش نیاید، اما بعد از انتقال پریرا به نیمکت و بستن یخ به پای وی، عملیات تشخیص مصدومیت آغاز شد و با ام‌ آر آیی که از پای شیمبا گرفته شد، مشخص شد که این مصدومیت نه از ناحیه رباط صلیبی، که از ناحیه رباط داخلی است و شاید نهایتا دو یا سه هفته مهاجم برزیلی مس را از میدان دور کند.

البته خود این خبر هم چندان جالب نیست، اما برای مسی‌ها خبری بهتر نسبت به از دست دادن همیشگی شیمبا محسوب می‌شود. کما اینکه وقتی این بازیکن روی برانکارد درد می‌کشید، انگار خود محمد ربیعی، سرمربی مس بود که زانویش مورد اصابت چیزی قرار گرفته بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار