شارلوا در نبود بازیکنان ایرانی اش شکست خورد

شارلروا در حضور تعویضی یکی از دو بازیکن ایرانی خود مقابل رویال یونیون شکست خورد.

شارلوا در نبود بازیکنان ایرانی اش شکست خورد

به گزارش زنهار؛ در یکی از بازی‌های هفته بیست و سوم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا در حالی که امیرحسین حسین‌زاده را روی نیمکت می‌دید و علی قلی‌زاده را دور از فهرست داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ شنبه شب در استاد دو پایس مقابل رویال یونیون رده دومی قرار گرفت.

یاران حسین‌زاده و قلی‌زاده که طی دو دیدار اخیرشان موفق به کسب پیروزی نشده و دو تساوی پیاپی مقابل خنت و کلوب بروژ داشتند، در بازی خانگی برابر رویال یونیون نیز نتوانستند به پیروزی دست پیدا کنند و بدون امتیاز این مسابقه را تمام کردند.

تیم فوتبال شارلروا با شکست یک بر صفر مقابل رویال یونیون که یازدهمین باخت آنها در فصل جاری ژوپیر لیگ بلژیک بود، ۲۷ امتیازی ماند و در جایگاه دوازدهم جدول این رقابت‌ها ایستاد.

 

 

امیرحسین حسین‌زاده پس از اینکه در مسابقه اخیرشان مقابل کلوب بروژ به طور کامل نیمکت‌نشین بود، در دیدار برابر رویال یونیون از شروع نیمه دوم ووارد زمین شد و چهاردهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ بلژیک را انجام داد.

علی قلی‌زاده، دیگر بازیکن ایرانی شارلروا نیز که در ۲۰ مسابقه فصل جاری ژوپیر لیگ بلژیک یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، برای دومین هفته پیاپی در دیدار با رویال یونیون در لیست قرار نگرفته بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار