نیوکاسل همچنان به دنبال هافبک شیاطین سرخ

با وجود تلاش نیوکسل به نظر نمی رسد منچستریونایتد به جدایی مک تامینی در زمستان رضایت دهد.

نیوکاسل همچنان به دنبال هافبک شیاطین سرخ

به گزارش زنهار؛ گفته می شود که باشگاه نیوکسل مذاکراتی برای انتقال اسکات مک تامینی در ژانویه انجام داده است. اما به نظر می رسد که منچستریونایتد در مقطع فعلی هر گونه پیشنهادی را رد کند.

ادی هاو علاقه زیادی به بازی این هافبک جوان دارد و گفته می شود اگر انتقال ملی پوش اسکاتلندی به نیوکسل نهایی شود، مک تامینی به یکی از مهره های کلیدی تیم هاو تبدیل خواهد شد.

با این حال و با توجه به محدودیت های مالی که توانایی یونایتد برای جذب بازیکن در مارکت زمستانی را محدود کرده، طبق گزارش اتلتیک، این باشگاه فعلا قصد انجام فعالیت خاصی در زمینه نقل و انتقال بازیکن را ندارد. انتظار می رود که شیاطین سرخ از تابستان پیش رو دوباره فعالیت جدی خود در نقل و انتقالات را از سر بگیرند.

هاو که در تیمش نیاز به جذب یک هافبک را احساس می کند، از تابستان گذشته نسبت به جذب مک تامینی تمایل نشان داده بود.

مک تامینی 26 ساله هر هفت بازی نخست فصل جاری لیگ برتر را به عنوان بازیکن فیکس آغاز کرد اما بعد از آن جایگاه خود را به کاسمیرو تحویل داد. به دلیل مصدومیت این هافبک برزیلی، مک تامینی روز یکشنبه مقابل آرسنال به میدان رفت اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

گفته می شود که اریک تن هاخ به سبک بازی مک تامینی علاقه دارد و بعید به نظر می رسد که اجازه خروج وی را در زمستان فصل جاری بدهد؛ به ویژه این که فرصت و منابع مالی کافی برای جذب جانشین برای این بازیکن هم وجود ندارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار