دشمن کریستین رونالدو واقعا یک نابغه است

اسطوره توپچی‌ها باور دارد تن هاخ می‌تواند فوتبالی سرگرم کننده‌تر از فرگوسن افسانه‌ای ارائه کند.

دشمن کریستین رونالدو واقعا یک نابغه است

به گزارش زنهار؛ تیری آنری در تحلیل خود از برد ۳-۲ آرسنال مقابل منچستریونایتد، لب به ستایش از اریک تن هاخ گشود. 

تن هاخ پس از تحویل گرفتن تیمی که بدترین عملکرد تاریخش در لیگ برتر را بر جا گذاشته بود، یونایتد را تا جایی رساند که تا همین چند روز قبل، عده‌ای از حضور آن‌ها در کورس قهرمانی صحبت می‌کردند. او قبل از بازی روز گذشته، ۷۴ درصد از بازی‌هایش به عنوان سرمربی شیاطین سرخ را با برد پشت سر گذاشته بود. آنری در مورد تن هاخ به CBS Sports گفت:

من بابت پیروزی آرسنال خوشحالم و آن‌ها پس از عملکردشان در نیمه دوم، لایق این پیروزی بودند ولی منچستریونایتد زیر نظر تن هاخ کاملا عوض شده است. من راستش را می‌گویم: یکی از طرفداران پر و پا قرص تن هاخ هستم و خیلی او را دوست دارم. پس از اخراج شدن کومان از بارسا، من این مربی را به لاپورتا پیشنهاد کردم. او یک نابغه است.

 امروز ما تیمی با سه سال کار کردن را مقابل تیمی دیدیم که شش ماه کار کرده است. همچنین تیمی که یک هفته فرصت برای استراحت داشت و تیم دیگری که فقط دو روز استراحت کرده بود. با این حال یونایتد پا به پای حریف پیش رفت که برای من جای تعجب داشت. من انتظار داشتم آرسنال از همان آغاز بازی، یونایتد را زیر سلطه خودش داشته باشد و بازیکنان یونایتد عقب بنشینند، ولی اشتباه می‌کردم.

در واقع یونایتد در نیمه نخست، کنترل بهتری روی توپ داشت. اگر یک سال دیگر به تن هاخ فرصت بدهند و از او در نقل و انتقالات حمایت کنند، یونایتد نیرویی خواهد بود که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. به سر الکس (فرگوسن) بی احترامی نباشد ولی اگر تن هاخ اوضاع یونایتد را مرتب کند، آن‌ها فوتبال جذاب‌تری نسبت به دوران سر الکس فرگوسن بازی خواهند کرد.  

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار