واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با بازیکن پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه تراکتور توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان تبریزی ارائه کرد.

واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با بازیکن پرسپولیس

به گزارش زنهار؛ هوشنگ نصیرزاده در حاشیه دیدار امروز تیم‌های بزرگسالان و امید تراکتور در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه و اینکه آیا توافق کلی با بازیکنی حاصل شده است، اظهار داشت: تمام بازیکنان 16 تیم لیگ برتری قرارداد دارند. تمام باشگاه‌ها نیز متقاضیان همین بازیکنان هستند زیرا در حال حاضر بازیکن آزادی بیرون از تیم‌ها وجود ندارد. بازیکنان داخلی تحت قرارداد باشگاه‌ها هستند و جذب آنها نه تنها برای ما بلکه برای تمام باشگاه‌های دیگر سخت است. مگر اینکه برخی نفرات در لیست فروش یا مازاد قرار بگیرد که مرور امکان مذاکره با آنها فراهم می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر سه بازیکن خارجی داریم که دو نفر از آنها غیر آسیایی و یک بازیکن عراقی است. فقط می‌توانیم یک بازیکن خارجی دیگر به خدمت بگیریم. با توجه به درخواست‌هایمان بازیکنان تحت قرارداد باشگاه دیگر را مدنظر داشتیم اما آن باشگاه مبلغی که برای صدور رضایتنامه بازیکن می‌خواست بسیار بالا بود به همین دلیل جذب این بازیکن مقرون به صرفه نبود. اسم این بازیکن را نمی‌گویم.
مدیرعامل باشگاه تراکتور عنوان کرد: با چند بازیکن تحت قرارداد درحال مذاکره هستیم. برخی موارد بازیکنی در لیست مازاد نیست اما در لیست سرمربی‌اش قرار نمی‌گیرد. این بمعنی قابلیت نداشتن بازیکن نیست. با برخی نفراتی که در لیست سرمربی نیستند مذاکره کرده‌ایم و تا وقتی نهایی نشود صحبت کردن از آنها صلاح نیست.
نصیرزاده در خصوص باشگاه تراکتور به باشگاه پرسپولیس برای جذب سیامک نعمتی و اینکه آیا با خود بازیکن به توافق رسیده‌اند توضیح داد: نامه زدن مصطلح است. همانگونه که استقلال و آلومینیوم اراک به ما نامه زدند ما هم به باشگاه‌های دیگر نامه زدیم. مذاکره با بازیکن تحت قرارداد باشگاه دیگر تخلف است و باشگاه‌ها برای تخلف نکردن، به هم نامه می‌زنند. این کار برای موجه‌سازی مراجعاتی که دارند انجام می‌دهند. برای بازیکن ما هم یک یا دو باشگاه نامه زدند که صحبت می‌کنیم.
وی تصریح کرد: فقط یک خبرگزاری اقدام به ترجمه مطلبی اسپانیایی کرده و مطالبی را در مورد سرمربی ما گفت که این موضوع به هیچ وجه واقعی نشد. اینگونه می‌گویند در قرارداد خمز بندی است که او می‌تواند قراردادش را فسخ کند صحت ندارد. مربی ما حرفه‌ای است و دو طرف رابطه خوب و صمیمی با هم داریم. با این حرفهایی که در مورد جدایی خمز و... می‌زنند نقطه قوت باشگاه را هدف قرار می‌دهد. کارشان هم درست نیست اما رویهم رفته کار خود را انجام می‌دهیم.
نصیرزاده گفت: نباید تمام انرژی ما صرف این موضوع شود مطالبی که علیه تراکتور می‌گویند مرتب تکذیب کنیم.
وی در خصوص آخرین وضعیت کاوه رضایی در تراکتور اظهار داشت: خمز به او بسیار علاقمند است. سرمربی تراکتور هم می‌گوید وقتی رضایی در تمرینات شرکت می‌کند نشان می‌دهد بازیکن ششدانگی است. علاقه دارد در تیم ما بماند. امیدواریم باشگاه و بازیکن با رضایت کامل دراختیار هم باشند. فعلا تقاضایی برای رفتن کاوه مطرح نشده و امیدواریم او در تراکتور بماند. خمز می‌گوید اگر رضایی در تراکتور باشد اتفاق خیلی خوبی است. 
مدیرعامل تراکتور در خصوص اینکه تراکتور چه مقدار به جذب مهاجم خارجی نزدیک شده است پاسخ داد: در مورد بازیکن خارجی توضیح دادم. مبلغ رضایتنامه یا حق انتقال یک بازیکن بسیار بالا بود که غیر متعارف است اما بازیکن دیگری مدنظرمان است که در لیگ دیگری بازی می‌کند. کارهای آوردنش به تهران انجام و آزمایشات پزشکی را انجام می‌دهیم. بهتر است تا زمانی که عقد قرارداد در مورد او انجام نشده در موردش صحبت نکنیم.
وی در خصوص اینکه بازیکنی که مبلغ بالایی برای رضایتنامه‌اش دریافت شده اسپانیایی بود توضیح داد: اطلاعاتی که در مورد بازیکن اسپانیایی دادند دروغ است. هر اطلاعاتی که خبرگزاری یا سایت‌های اسپانیایی در مورد باشگاه ما منتشر کردند دروغ است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار