پاریسن‌ژرمن ۲ بازیکن جذب خواهد کرد

طبق اعلام روزنامه معتبر اکیپ فرانسه پاریسن ژرمن در تلاش است که دو بازیکن جدید را در فصل نقل و انتقالات زمستانی جذب کند.

پاریسن‌ژرمن ۲ بازیکن جذب خواهد کرد

به گزارش زنهار؛ فصل نقل و انتقالات زمستانی در اروپا آغاز شده است و تیم‌ها به دنبال جذب بازیکنان جدید برای تقویت خود در نیم فصل دوم هستند. طبق اعلام روزنامه معتبر اکیپ فرانسه پاریسن ژرمن در تلاش است تا دو بازیکن جدید را در فصل نقل و انتقالات زمستانی جذب کند. روزنامه لوپاریزین هم این خبر را تایید کرد.

اکیپ نوشت: با وجود آنکه گالتیه اعلام کرده است که بازیکن جدیدی در زمستان جذب نخواهد کرد اما سران باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم  و یک مدافع مرکزی در زمستان هستند و گزینه های مورد نظر را بررسی می کنند.

گالتیه اخیرا گفت: بازیکن جدیدی جذب نمی کنیم مگر اینکه تیم یکی از مهره های خود را از دست دهد.

پابلو سارابیا بازیکنی است که جدایی او از پاریسن ژرمن در زمستان قطعی شده است. این بازیکن با ولورهمپتون به توافق نهایی دست پیدا کرده است و راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد.

طبق اعلام روزنامه اکیپ باشگاه پاریسن ژرمن در تلاش است تا در گام نخست یک مهاجم بزرگ جذب کند و بعد از آن هم اگر امکان آن را داشت با یک مدافع مرکزی بزرگ قرارداد امضا کند.

پاریسن ژرمن در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ فرانسه عملکرد بسیار خوبی داشت و با اقتدار قهرمان شد اما در سال ۲۰۲۳ میلادی شروع ناامید کننده ای داشته است و در ۴ دیدار دو بار در لیگ فرانسه شکست خورده است. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کرد و به قرعه بسیار سخت بایرن مونیخ افتاده است و این باعث شده است تا سران باشگاه به دنبال تقویت تیم در زمستان باشند.

پاریسن ژرمن در تابستان سال قبل ۶ بازیکن جدید جذب کرد. نوردی موکیله، رناتو سانچس، فابیان رویز، کارلوس سولر، ایکیتیکه و ویتینیا ۶ بازیکنی بودند که راهی تیم پاریسی شدند که از بین آنها تنها اکیتیکه توانست عملکرد نسبتا خوبی داشته باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار