داور دیدارهای حساس استقلال و پرسپولیس انتخاب شدند

کمیته داوران اسامی داوران هفته شانزدهم لیگ برتر را اعلام کرد.

داور دیدارهای حساس استقلال و پرسپولیس انتخاب شدند

به گزارش زنهار؛ کمیته داوران وحید کاظمی و حسن اکرمی را برای قضاوت مسابقه سرخابی‌های پایتخت مقابل ذوب‌آهن و سپاهان انتخاب کرده است.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی قاضی‌های مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس قضاوت سه بازی حساس هفته شانزدهم لیگ برتر به داوران باتجربه و بین‌المللی فوتبال ایران سپرده شده است.

وحید کاظمی قاضی مسابقه استقلال و تراکتور در هفته پانزدهم که در صحنه گل تراکتور یک شاهکار داوری را به نمایش گذاشت، در دومین هفته متوالی نیز قضاوت خواهد کرد. کمیته داوران مسابقه پرسپولیس و ذوب‌آهن را به کاظمی سپرده است.

همچنین حسن اکرمی برای بازی هیجان‌انگیز و بزرگ سپاهان و استقلال در نظر گرفته شده است. اکرمی روز پنجشنبه در اصفهان این بازی را سوت خواهد زد.

دیگر بازی مهم و حساس این هفته میان تراکتور و گل‌گهر سیرجان برگزار می‌شود. کمیته داوران بیژن حیدری را برای قضاوت در این مسابقه در نظر گرفته است. با توجه به جنجال‌های پیش آمده بعد از بازی استقلال و تراکتور در جام حذفی و البته اعتراض‌های قبلی مسئولان گل‌گهر به داوری به نظر می‌رسد بیژن حیدری به عنوان یک داور باتجربه انتخاب خوبی برای این بازی باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار