کارلوس کی‌روش به درد آکادمی می‌خورد

تبلیغ برای کارلوس کی روش به هدف تحت تاثیر قرار دادن اعضای مخالف او در هیات رییسه فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد!

کارلوس کی‌روش به درد آکادمی می‌خورد

به گزارش زنهار؛ کارلوس کی روش که بعد از ناکامی مطلق همراه تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر، قاعدتا تا به حال باید از هدابت تیم ملی ایران برکنار شده باشد، در تلاش است با حمایت دوستان ایرانی خود، سرمربی تیم ملی باقی بماند.

اولین بار نهم دی ماه بود که برخی رسانه ها در ایران ادعا کردند تیم ملی قطر در حال توافق با کارلوس کی روش است. این خبر که به شکل شایعه در دو رسانه عرب زبان منتشر شده بود چنان در ایران بازتاب پیدا کرد که انگار شایعه از ابتدا برای تحت تاثیر قرار دادن ایران ساخته شده بود.

در قطر این شایعه پیچیده بود که فدراسیون فوتبال این کشور عربی بعد از قطع همکاری با فیلیکس سانچس، یک مربی بزرگ را به خدمت خواهد گرفت و در میان ده ها گزینه نام کارلوس کی روش هم به چشم می خورد اما خبر در ایران چنان با آب و تاب نقل شد که انگار کارلوس کی روش تنها نامزد هدایت تیم ملی قطر است.

حتی اعلام شد تا 72 ساعت آینده کی روش با فدراسیون فوتبال قطر قرارداد می بندد اما به جای دو، سه روز، دو سه هفته از این جریان گذشت و خبری از قرارداد نشد تا این که امروز دوباره در فضای مجازی شایعه شد کار کی روش و قطر تمام است و او به زودی معرفی می شود.

احتمالا هدف از طرح دوباره موضوع، ترغیب کردن فدراسیون فوتبال به عقد قرارداد با کارلوس کی روش و مهم تر از آن راضی کردن مخالفانش در هیات رییسه برای امضای قرارداد کی روش است.

در این که قبل از جام جهانی با توجه به کمبود وقت، کی روش به دلیل شناختش از تیم ملی گزینه خوبی بود شکی نیست اما الان دیگر نمی توان او را برای تیم ملی ایران و این فدراسیون بی پول که توان پرداخت دستمزد دلاری ندارد، گزینه مناسب نامید.

کی روش حالا شاید بیشتر به کار آکادمی ها بیاید تا سرمربیگری تیم ملی... فریب تبلیغات را هم نخورید!

تبلیغاتی که این روزها برای کارلوس کی روش می شود فقط مصرف داخلی دارد وگرنه بعید است قطر چنین ریسکی کند و سرمربیگری تیم ملی اش را به او بدهد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار