آنجلوتی: مقابل بارسلونا تحقیر نشدیم

سرمربی رئال مادرید از عملکرد تیمش در دیدار برابر بارسلونا در سوپر جام راضی نیست.

آنجلوتی: مقابل بارسلونا تحقیر نشدیم

به گزارش زنهار؛ رئال مادرید در فینال سوپر جام اسپانیا به مصاف بارسلونا رفت. این بازی که در عربستان برگزار شد در نهایت با پیروزی ۳ بر یک آبی اناری ها به پایان رسید تا شاگردان ژاوی جام قهرمانی را بالای سر برند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید از اشتباهات خود در این بازی درس گرفت. لحظات سختی را تجربه می‌کنیم و شکست در هر حالتی تلخ و سخت است. قبل از بازی هم روشن بود که تیم ما در وضعیت خوبی نیست. باید این شکست را فراموش کرد و تمرکز خود را روی بازی بعدی گذاشت. این بازی به ما کمک می‌کند تا نقاط ضعف خود را بهتر شناسایی کنیم و تلاش کنیم تا در بازیهای بعدی آنها را برطرف کنیم.

او ادامه داد: ما به بارسلونا هدیه‌دادیم و آن ها به خوبی از این هدایا استفاده کردند و به پیروزی رسیدند. باید اعتراف کرد که در این بازی آهنگ تیمی خوبی نداشتیم و از نظر بدنی هم در وضعیت خوبی نبودیم. تیم باید از نظر بدنی خود را بهتر آماده بازیهای بزرگ کند. باید تلاشمان را بیشتر کنیم و اشتباهاتی را که مرتکب شدیم برطرف کنیم. در دیدار برابر والنسیا از نظر بدنی بهتر ظاهر شدیم اما امشب اشتباهات بدی داشتیم.

آنچلوتی در ادامه صحبت های خود گفت: من این را قبول ندارم که بارسلونا ما را در این بازی تحقیر کرد. این صحبت ها جوانمردانه نیست. بارسلونا برای دقایقی بهتر از ما بازی کرد. آنها قدر موقعیت های خود را دانستند و به همین خاطر هم به پیروزی دست پیدا کردند. ما در نیمه نخست اصلا خوب نبودیم. در کل همه ما بد بودیم و شکست خوردیم. طبیعی است که تیم در مواقعی از فصل به مشکل بخورد که البته چنین مشکلاتی را با تلاش و پایبندی بیشتر می‌توان برطرف کرد.

او در پایان گفت: در چنین بازیهایی هر تیمی که گل نخست را بزند شانس بیشتری برای پیروزی دارد. در لیگ هم عکس آن رخ داد و ما به پیروزی دست پیدا کردیم. همه بازیکنان رئال مادرید از این شکست ناراحت هستند اما آنها نشان داده اند که این توانایی را دارند که هر شکستی را جبران کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار