ظهور یک مسی جدید در فوتبال آلمان

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، با ستایش از پدیده آلمانی این تیم، فلوریان ویرتز، فوتبال و تکنیک او را شبیه لیونل مسی دانست.

ظهور یک مسی جدید در فوتبال آلمان

به گزارش زنهار؛ فلوریان ویترز، هافبک تهاجمی 19 ساله لورکوزن، به عنوان یکی از استعدادهای برتر فوتبال آلمان مطرح است و این کشور به آینده او امید زیادی دارد. این در حالی است که ویرتز در فصل جاری تا کنون نتوانسته برای لورکوزن به میدان برود چرا که با مصدومیت جدی از ناحیه زانو دست و پنجه نرم می‌کند.

اما درحالیکه خبرها حاکی است ویترز به زودی با پشت سر گذاشتن مصدومیت به ترکیب لورکوزن برمی‌گردد ژابی آلونسو، سرمربی اسپانیایی او، از در اختیار داشتن جوان تکنیکی تیمش هیجان‌زده است. او در یک مصاحبه با ستایش از فلوریان ویترز او را با لیونل مسی مقایسه کرد. ستاره بزرگ آرژانتینی که این روزها غالب فوتبالدوستان او را بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ این ورزش می‌دانند.

آلونسو در این مصاحبه گفت:" یک عده بازیکنها فوتبالیست خوبی هستند. بعضی هم هستند که در زمین خوب به نظر می‌رسند. این دسته دوم کارهایی می‌کنند که ظاهرش زیبا است ولی موثر نیست و به تیم کمک نمی‌کند.

چرا مسی اینقدر خوب است؟ چون می‌داند چه زمانی و چطور پاسهای ساده بدهد. مسی وقتی بازی را زیر نظر دارد و یک بازیکن تیمش را می‌بیند که در موقعیت بهتری قرار دارد می‌گوید، بفرما، توپ مال تو.

مهم انجام دادن زیباترین حرکات نیست. مهم این است که یک فوتبالیست هوشمندانه‌ترین و موثرترین حرکات را انجام بدهد. فلوریان چنین بازیکنی است و به این خاطر است که می‌گویم او خیلی خوب است".

فلوریان ویرتز با اینکه 19 سال سن دارد ملی‌‌پوش است و چهار بازی ملی با پیراهن مانشافت هم در کارنامه دارد. ویترز فصل گذشته با پیراهن لورکوزن 31 بازی انجام داد و 10 گل به ثمر رساند. اما او در ماه مارس از ناحیه زانو آسیب دید و از آن زمان تا کنون از میادین دور بوده است. او به عنوان پدیده جوان فصل 22-2021 بوندس‌لیگا انتخاب شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار