پیشنهادی که مسعود شجاعی رد کرد

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه جدایی از نساجی قرار گرفته است.

پیشنهادی که مسعود شجاعی رد کرد

به گزارش زنهار؛ مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در فصل جاری لیگ برتر چندان برای نساجی به زمین نرفته است.

این بازیکن که از ابتدای لیگ بیست و یکم به جمع قائمشهری‌ها ملحق شده پس از کسب قهرمانی جام حذفی با این تیم در سال گذشته در این فصل نتوانست خود را به ترکیب اصلی تیم حمید مطهری برساند و در بیشتر بازی‌ها به عنوان یک ذخیره وارد زمین شد.

شجاعی 38 ساله روز گذشته در تمرین نساجی شرکت نکرد و با وجود اخباری که مبنی بر فسخ توافقی قراردادش با این باشگاه مطرح شده است، هنوز این موضوع نهایی نشده است.

هرچند شنیده می‌شود مطهری که ارتباط خوبی با شجاعی دارد در گفت و گوهای خودمانی حتی پیشنهاد داده تا شجاعی که سابقه سرمربیگری موقت تراکتور را در کارنامه دارد، به جمع دستیارانش اضافه شود اما این بازیکن هنوز قصد ادامه بازی دارد و در حال حاضر علاقه‌ای به فعالیت مربیگری ندارد.

با این تفاسیر ظاهرا شجاعی به پایان خط حضورش در نساجی نزدیک شده و به زودی باید شاهد خداحافظی‌ او با تیم محبوب مازندرانی‌ها باشیم.

در صورت قطعی شدن این جدایی، شجاعی به احتمال فراوان با حضور در تیم هوادار بار دیگر مانند دوره حضورش در نساجی و تراکتور زیر نظر ساکت الهامی بازی خواهد کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار