سنگ تمام دیبالا برای مورینیو

مورینیو و دیبالا کاملاً از همکاری با یکدیگر راضی هستند.

سنگ تمام دیبالا برای مورینیو

به گزارش زنهار؛ پس از برتری 1-0 آاس رم مقابل جنوا در مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا 2022/23، ژوزه مورینیو به طور ویژه به تمجید از پائولو دیبالا پرداخت. دیبالا به تعریف و تمجید مورینیو واکنش نشان داد. دیبالا گفت: مورینیو من را اینجا می خواست، بنابراین خوشحالم که او از کاری که انجام می دهم، راضی است. من به لطف او قهرمان جهان هستم. همیشه با 200 درصد توان خود برای مورینیو و هواداران تلاش می کنم. مورینیو هر روز به من کمک می کند تا پیشرفت کنم.

مطمئناً جا برای پیشرفت وجود دارد. همه ما باید پیشرفت کنیم، از جمله من. کوپا ایتالیا یکی از اهداف ما در این فصل است. می دانیم که می توانیم آن را ببریم، اما باید به آن ایمان داشته باشیم. واینالدوم به زودی برمی گردد و به تیم کمک خواهد کرد. او بازیکن مهمی برای ماست.

تا پایان فصل در هر سه جبهه خواهیم جنگید. کوپا ایتالیا یک هدف روشن است. بازی های کمی باقی مانده و ما بازیکنانی داریم که می توانند در تک بازی ها، راه را هموار کنند. تیم هایی در لیگ وجود دارند که از ما قوی تر هستند. ما تیم خوبی هستیم، اما اگر می‌ خواهیم به جمع 4 تیم برتر صعود کنیم، باید کار کنیم و نمایش بهتری داشته باشیم. لیگ اروپا نیز مهم است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار