پست اینستاگرامی آنجلوتی پس از دیدار با کریستین رونالدو

رئال مادرید در حال حاضر در شهر ریاض عربستان در حال تمرین کردن است و خود را برای فینال سوپرجام اسپانیا مقابل بارسلونا آماده می کند.

پست اینستاگرامی آنجلوتی پس از دیدار با کریستین رونالدو

به گزارش زنهار؛ کریستیانو رونالدو که چندی پیش به باشگاه النصر عربستان پیوست و اکنون در عربستان حضور دارد، امروز به تمرینات رئال مادرید سر زد و به این ترتیب دیداری با سرمربی اسبق خود یعنی کارلو آنچلوتی داشت. آنچلوتی در دو فصل سرمربی رونالدو بوده است و کریستیانو رونالدو در آن فصل ها عملکرد بسیار خوبی داشت و جوایز زیادی به دست آورد.

کارلو آنچلوتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویری را از خودش در کنار کریستیانو رونالدو منتشر کرده است. آنچلوتی درباره این تصویر نوشته است:" یکی از خودمان. ممنون از بازدیدت کریستیانو."

رئال مادرید برای فینال سوپرجام اسپانیا، از رونالدو دعوت کرده است تا این بازی را از نزدیک تماشا کند. آخرین باری که رونالدو ال کلاسیکو را از نزدیک تماشا کرد مربوط به ال کلاسیکوی برگشت لالیگا در فصل 2019/20 بود که رونالدو به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آمد و رئال مادرید آن بازی را با نتیجه دو بر صفر مقابل بارسلونا برد و باید دید که در ال کلاسیکوی پیش رو چه اتفاقاتی رقم می خورد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار