تمایل برانکو برای پیوستن به نیمکت تیم ملی

پیروزی عمان با مربیگری برانکو ایوانکوویچ در برابر عربستان نشان داد که این تیم می‌تواند داعیه قهرمانی در جام خلیج فارس داشته باشد.

تمایل برانکو برای پیوستن به نیمکت تیم ملی

به گزارش زنهار؛ پیروزی عمان با مربیگری برانکو ایوانکوویچ در برابر عربستان نشان داد که این تیم می‌تواند داعیه قهرمانی در جام خلیج فارس داشته باشد.

تساوی در روز ابتدایی مسابقه و شکست یمن آنهم به زحمت موجب شد تا خبرنگاران در عمان از برانکو انتقاد کنند و حتی یکی از خبرنگاران سرشناس توئیت کرد که برانکو به عمد در تیم ملی عمان ضعیف کار می‌کند که فدراسیون فوتبال قرارداد او را فسح کند و مربی کروات راهی یک تیم جدید شود به این خاطر که پیشنهادات خوبی دریافت کرده است.

پیش ازاین توئیت این خبرنگار صحبت حضور برانکو در تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده بود و گفته شد مربی کروات یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران است.

اما برانکو به همراه عمان، عربستانی را شکست داد که در دیدار نخست خود در جام جهانی از سد آرژانتین گذشت. آرژانتینی که در نهایت با مسی بر جام قهرمانی بوسه زد.

در روزهایی که این شایعات پیرامون تیم ملی عمان وجود دارد؛ برانکو در تلاش است به همراه این تیم قهرمانی در جام خلیج فارس را تجربه کند. او شانس زیادی دارد که به جام جهانی ۲۰۲۶ صعود کند. به خصوص که سهمیه آسیا برای جام جهانی بعدی افزایش پیدا می‌کند و تیم‌هایی چون عمان این موقعیت را پیدا می‌کنند که به طور جدی برای صعود به جام جهانی تلاش کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار