دوراهی سخت ساپینتو در انتخاب گلر

کار دروازه‌بان استقلال در دیدار فردا مقابل تراکتور بسیار دشوار خواهد بود.

دوراهی سخت ساپینتو در انتخاب گلر

به گزارش زنهار؛ تیم فوتبال استقلال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود، فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور تبریز خواهد رفت. دیداری انتقامی برای استقلال و بازیکنانش که هرگونه ناکامی در آن علاوه بر از دست رفتن یک جام قهرمانی، می‌تواند منجر به تضعیف روحیه تیمی و ایجاد زمینه ناکامی در لیگ برتر شود.

از این رو، اهمیت برد در این مسابقه بیش از هر بازی دیگری است و تک‌حذفی بودن این تورنمنت باعث می‌شود سرمربی تیم محق در استفاده از برترین بازیکنان خود باشد.

اما حساس‌ترین تصمیم ساپینتو برای مسابقه فردا، انتخاب دروازه‌بان استقلال خواهد بود. جایی که سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی، دو انتخاب در دسترس سرمربی پرتغالی برای این مسابقه هستند اما شرایط تیم باعث شده تا ساپینتو وسواس بیشتری برای انتخاب خود داشته باشد.

با توجه به عملکرد و میزان تمرکز سیدحسین حسینی، شاید اگر این مسابقه در لیگ برگزار می‌شد، ساپینتو به علیرضا رضایی جوان میدان می‌داد تا از انگیزه‌های او برای درخشش در این دیدار بهره ببرد اما موضوع پراهمیت این است که حساسیت این رقابت ممکن است ساپینتو را به رعایت جانب احتیاط سوق داده تا بار دیگر به حسینی و تجربه بالای او اعتماد کند.

هرچند ناکامی احتمالی در این مسابقه ممکن است دروازه‌بان بازی فردا را تا آخر فصل به نیمکت پیچ کند اما درخشش در آن هم می‌تواند حضور فیکس در بازی‌های بعدی را برای هریک از دو دروازه‌بان استقلال به همراه داشته باشد.

از طرفی، تبحر سیدحسین در پنالتی‌گیری، فاکتور مورد توجه ساپینتو برای بازی فردا خواهد بود چرا که در صورت کشیده‌شدن کار به ضربات پنالتی، گلر ملی‌پوش استقلال دست بالا را نصیب آبی‌پوشان خواهد کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار