اوبامیانگ، ستاره‌ای در مسیر خاموشی

مهاجم گابنی روزهای خوبی را در چلسی پشت سر نمی گذارد و انتقادات زیادی را متوجه خود می بیند.

اوبامیانگ، ستاره‌ای در مسیر خاموشی

به گزارش زنهار؛ دوران پیر امریک اوبامیانگ در چلسی آنطور که انتظار می رفت نبود. در شرایطی که تیم لندنی یکی از پرتلاطم ترین دوران خود را تجربه می کند، عملکرد مهاجم گابنی دور از انتظار بوده است.

بدون شک تغییر سرمربی نیز در این مورد تاثیر داشته است. اوبای 33 ساله به درخواست توماس توخل جذب شده بود و اینک با حضور گراهام پاتر در چلسی احساس راحتی نمی کند. او در 15 بازی تنها 3 گل به ثمر رسانده (از مهر/آبان هیچ گلی نزده است.) و انتقادات زیادی متوجه عملکردش است به خصوص پس از آخرین بازی مقابل سیتی.

اوبامیانگ تنها 5 دقیقه پس از شروع این دیدار جای رحیم استرلینگ مصدوم را گرفت. عملکرد او اما به قدری ضعیف و ناامید کننده بود که پاتر در دقیقه 68 برای تعویضش درنگ نکرد، چون تیمش نیاز به گل داشت.

پل مرسون، ستاره سابق فوتبال انگلیس معتقد است که دوران اوبامیانگ با این نمایش های ناامید کننده به پایان رسیده است. او افزود: "فکر می کنم که چلسی او را آزاد کند و همکاری طرفین به زودی به پایان برسد. وقتی بازیکنانی را بدون نظر مربی جذب می کنید چنین مشکلی به وجود می آید. حالا چلسی دوباره قصد دارد بازیکن جدید به خدمت بگیرد و شاید مربی بعدی بعد از پاتر بگوید که من این را دوست نداشتم یا فلان بازیکن را می خواستم!"

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار