خطر از بیخ‌گوش تیم پرسپولیس گذشت

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس در جام حذفی از مسابقات کنار می‌رفت حاصل یک بی‌تدبیری بود.

خطر از بیخ‌گوش تیم پرسپولیس گذشت

به گزارش زنهار؛ محمود شافعی در خصوص بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل ون‌پارس اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: در مجموع بازی بدی را ندیدم. ون پارس یک تیم لیگ یکی بود که می‌خواست مقابل پرسپولیس شگفتی‌سازی کند. به نظر من پرسپولیس در این بازی تمرکز لازم را نداشت و شاید بازیکنان جام حذفی را آنطور که باید و شاید جدی نگرفته بودند. 

وی تصریح کرد:‌ در خیلی از کشورهای دنیا تیم‌های بزرگ در جام حذفی حذف می‌شوند اما اگر پرسپولیس دیروز بازنده می‌شد و حذف می‌شد به خاطر بی‌تدبیری بود هرچند که این بازی یک تلنگر برای سرخ‌پوشان بود تا در مسابقات لیگ برتر گرفتار نشوند. این مسابقه یک زنگ خطر برای پرسپولیسی‌ها بود و امیدوارم که جام حذفی را هم جدی بگیرند. 

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که از نظر شما چه بازیکنی در بازی روز گذشته شرایط بهتری نسبت به سایرین داشت، گفت: به نظر من محمد عمری مثل چند بازی قبل عملکرد خوبی داشت اما مدافعان ما تمرکز نداشتند و دو گل روی همین عدم تمرکز خوردیم. اگر این مسئله در لیگ به وجود بیاید کار را سخت می‌کند. در بازی دیروز محمد عمری و دانیال اسماعیلی‌فر را از همه بهتر دیدم.

شافعی در مورد عملکرد مهدی عبدی که انتقادهای زیادی این روزها به او وارد است، خاطرنشان کرد:‌ چیزی که من می‌بینم این است عبدی در شرایطی که برای پرسپولیس بازی کند نیست و انگار از تیم خیلی دور شده. او با این سن و سالی که دارد باید تمرکز و انرژی زیادی بگذارد تا یک بازیکن اثرگذار باشد نه اینکه در پرسپولیس تبدیل به بازیکن معمولی شود. او بازیکنی است که در دربی و فینال آسیا گل زده اما حالا شرایطی دارد که او را زیر سؤال برده است. او باید از کوچک‌ترین موقعیت‌ها استفاده کند. 

وی درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر هم گفت: شرایط در جدول به گونه‌ای است که همه چیز به سود پرسپولیس است و از طرفی یک فرصت 10 روزه برای پرسپولیس به وجود آمده تا آماده بازی لیگ شود و نقاط ضعف تبیین گردد. به نظرم با بازگشت دیاباته و آل‌کثیر شرایط پرسپولیس خیلی بهتر می‌شود اما چیزی که مهم است این است که شاگردان یحیی گل‌محمدی بازی‌های خانگی خود را با برد پشت‌سر بگذارند. 

این پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه مدعیان قهرمانی از نظر او چه تیم‌هایی هستند و اینکه پرسپولیس شانس قهرمانی دارد یا نه، عنوان کرد:‌ از حالا زود است بخواهیم بگوییم چه تیمی قهرمان لیگ می‌شود. فکر می‌کنم چهار هفته از نیم فصل دوم لیگ بگذرد بهتر بتوانیم درباره مدعی اصلی قهرمانی حرف بزنیم. فکر می‌کنم پرسپولیس، گل‌گهر، سپاهان و استقلال شانس‌های قهرمانی هستند اما همانطور که گفتم باید 4-5 هفته از نیم‌فصل دوم بگذرد تا شرایط تیم‌های مدعی بیشتر مشخص شود. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار