علی موسوی: ساپینتو با این استقلال ما را نا امید کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: لباس استقلال به تن یکسری بازیکنان گشاد است و در این شرایط به هیچ عنوان از بازی‌های استقلال لذت نمی‌برم.

علی موسوی: ساپینتو با این استقلال ما را نا امید کرد

به گزارش زنهار؛ سیدعلی موسوی در خصوص شکست استقلال مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: استقلال به هیچ عنوان رضایت بخش بازی نمی‌کند. به نظرم لباس استقلال به تن یکسری بازیکنان گشاد است. بعد از جام جهانی عملکرد تیم‌ها تحت تأثیر قرار گرفت. در این شرایط دیگر به هیچ عنوان از بازی استقلال لذت نمی‌برم.

وی افزود: استقلال مقابل تراکتور هیچ چیز برای گفتن نداشت و انگار که برای باختن به زمین رفته بودند. آبی‌پوشان در کار دفاعی و هجومی بسیار ضعیف عمل می‌کنند و ساپینتو باید این مشکل را حل کند، زیرا بازیکنان هیچ تمرکز و انگیزه‌ای برای بازی کردن ندارند. تراکتور شایسته بازی کرد و با مربی جدیدی که به خدمت گرفته به خوبی توانستند تیم را هماهنگ کنند. بابت این پیروزی به آن‌ها تبریک می‌گویم، زیرا استقلال به هیچ عنوان شایسته پیروزی یا حتی کسب امتیاز نبود.

*شاگردان ساپینتو واقعاً ما را ناامید کردند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد بازیکنان این تیم تصریح کرد: زوج دفاعی یزدانی و سیلوا کارآمد نیست و در ۲ بازی گذشته متزلزل عمل کرده‌اند. یامگا در همه پست‌ها خوب بازی می‌کند. حردانی و سلمانی روز خوبی را پشت سر نگذاشتند و از آن‌ها انتظار بیشتری می‌رفت. امیدوارم با اضافه شدن مرادمند، رضاوند و جلالی شرایط تیم بهبود یابد.

موسوی عنوان کرد: متأسفانه در فاز تهاجمی بازیکنان خوبی داریم، اما اینکه نمی‌توانند گل بزنند بخش اعظم آن به دلیل فقدان یک بازیساز حرفه‌ای است و درصدی هم برای کمبود انگیزه در میدان است. هواداران انتظار داشتند با توجه به وجود بازیکنان پرستاره در ترکیب آبی پوشان، یک استقلال ماورایی را شاهد باشیم، اما شاگردان ساپینتو واقعا ما را ناامید کردند.

*ساپینتو باید به وضعیت فعلی سر و سامان دهد

وی درباره دیدار مجدد استقلال مقابل تراکتور اینبار در قالب جام حذفی ادامه داد: من به شخصه با وجود وضعیت فعلی هیچ لذتی از بازی‌های استقلال نمی‌برم، اما ساپینتو باید به وضعیت فعلی سر و سامان دهد. بازی با تراکتور در جام حذفی می‌تواند در نوع خود بسیار حساس باشد.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: این بازی باوجود اینکه در تهران برگزار می‌شود، بازیکنان استقلال باید متوجه شده باشند که تراکتور بسیار خطرناک است. این بزرگ‌ترین چالش استقلال در ابتدای جام حذفی است و اگر از آن سربلند بیرون بیاید قطعاً در ادامه فصل خطرناک‌تر ظاهر خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار