صعود منچستر یونایتد به دور بعدی جام اتحادیه

شاگردان اریک تن‌هاخ با یک پیروزی آسان خانگی برابر حریفی از دسته‌های پایین‌تر لیگ فوتبال انگلیس، به عنوان اولین تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه این کشور را کسب کردند.

صعود منچستر یونایتد به دور بعدی جام اتحادیه

به گزارش زنهار؛ در آغاز مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای تیم دسته دومی چارلتون بود و میهمان خود را با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو برداشت.

آنتونی در دقیقه 21 و مارکوس رشفورد دو بار در دقایق 90 و 4+90 گلزنی کردند تا شیاطین سرخ اولین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه لقب بگیرند. اریک تن‌هاخ سرمربی شیاطین سرخ در این بازی به اکثر بازیکنان نیمکت‌نشین خود میدان داد و رشفورد را هم در دقیقه 60 به جای آنتونی به میدان فرستاد. دیگر بازیکنان اصلی این تیم مانند کریستین اریکسن و کاسمیرو نیز همزمان در دقیقه 60 راهی میدان شدند.

در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس، تیم نیوکاسل با نتیجه 2 بر صفر میهمان لیگ برتری خود لسترسیتی را شکست داد. دَن برن در دقیقه 60 و جوئلینتون در دقیقه 72 گل‌های نیوکاسل را به ثمر رساندند تا این تیم نیز همراه با منچستریونایتد راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در دو بازی باقیمانده از این مرحله، امشب از ساعت 23:15 ناتینگهام فارست میزبان ولورهمپتون خواهد بود و از ساعت 23:30 منچسترسیتی در خانه ساوتهمپتون به میدان خواهد رفت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار