درآمد چشمگیر اسپانیا از برگزاری سوپرکاپ در عربستان!

روزنامه الاقتصادیة عربستان خبر داد که اولین سری از بلیت های سوپرکاپ اسپانیا به اتمام رسید.

درآمد چشمگیر اسپانیا از برگزاری سوپرکاپ در عربستان!

به گزارش زنهار؛ رقابت های سوپرجام اسپانیا از فردا آغاز می شود و رئال مادرید به مصاف والنسیا می رود. روز پنج شنبه نیز رئال بتیس با بارسلونا دیدار خواهد کرد. فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که اولین سری از بلیت های دیدارهای نخست این رقابت ها به فروش رفته است و بلیت های دیدار فینال نیز از روز جمعه به فروش می رسد.

تیم های رئال مادرید و والنسیا روز گذشته وارد ریاض شدند و برنده این دیدار باید روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه بین المللی ملک فهد و در مسابقه فینال، به مصاف برنده جدال بارسا و بتیس برود.

عربستان برای سومین بار پیاپی میزبانی رقابت های سوپرجام اسپانیا را برعهده گرفته است. براساس قراردادی که با ماتادورها به امضا رسیده، تا سال 2029 این رقابت ها با شرکت چهار تیم در عربستان برگزار می شود و فدراسیون فوتبال اسپانیا برای هر فصل، 30 میلیون یورو از همتای سعودی دریافت می کند.

عربستان سعودی در اوایل سال 2020 در جده میزبان اولین دوره مسابقات بود و رئال مادرید با شکست اتلتیکو مادرید در ضربات پنالتی، عنوان قهرمانی خود را به دست آورد.

اما سال بعد و به دلیل شیوع ویروس کرونا، رقابت های سوپرجام در سویا برگزار شد که اتلتیک بیلبائو به مقام قهرمانی رسید. دوره بعدی در ریاض برگزار شد که رئال مادرید در اوایل سال 2022 توانست بیلبائو را شکست داده و تاج گذاری کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار