چلسی، تیم جدید ستاره پرتغالی

باشگاه لیگ برتری چلسی در آستانه امضای قرارداد قرضی با ژائو فلیکس هافبک اتلتیکومادرید هجومی است.

چلسی، تیم جدید ستاره پرتغالی

به گزارش زنهار؛ به نظر می‌رسد چلسی در حال آماده شدن برای جبران نتایج ضعیف خود در نیم فصل نخست لیگ برتر است. همانطور که پورتال The Athletic گزارش داده است باشگاه غرب لندن در جذب قرضی ژائو فلیکس تا پایان فصل است.

گفته می شود هافبک تهاجمی ۲۳ ساله اتلتیکومادرید به صورت قرضی ۱۱ میلیون یورو هزینه خواهد داشتت. هر دو تیم بر سر انتقال سریع قرارداد توافق کردند. با این حال طبق گزارش روزنامه اسپانیایی مارکا، این معامله شامل گزینه خرید نمی‌شود.

پس از دیوید داترو فوفانا (۲۰ ساله)، آندری سانتوس (۱۸ساله) و بنوا بادیاشیل (۲۱ ساله)، فلیکس چهارمین خرید چلسی در این زمستان خواهد بود.

تیم گراهام پاتر در خطر از دست دادن شانس راهیابی به لیگ قهرمانان اروپاست. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز کار سختی دارد و باید برابر بوروسیا دورتموند در مرحله یک هشتم نهایی قرار گیرد.

ملی پوش پرتغالی در تابستان ۲۰۱۹ با  ۱۲۷ میلیون یورو از بنفیکا به مادرید پیوست. فلیکس هنوز نتوانسته هزینه بالای خود را به طور کامل در اتلتیکومادرید توجیه کند؛ در ۱۳۱ بازی او (۳۴ گل و ۱۸ پاس گل) ثبت کرده است. او در این فصل، در ۱۴ بازی لالیگا چهار گل به ثمر رسانده است. به همین خاطر انتقال به چلسی به او نیز می‌تواند کمک کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار