پیشنهاد باورنکردنی به فرشاد فرجی نیمکت‌نشین پرسپولیس!

شنیدیم یک تیم صنعتی برای یک فصل و نیم بازی به فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس پیشنهاد ۲۵ میلیارد تومانی داده است!

پیشنهاد باورنکردنی به فرشاد فرجی نیمکت‌نشین پرسپولیس!

به گزارش زنهار؛ لطفا تعجب نکنید! فرشاد فرجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شده و همین موضوع شایعاتی را درباره احتمال جدایی او از جمع سرخپوشان مطرح کرده است.

دو تیم صنعتی پیشنهاد رسمی‌شان را بابت جذب فرجی به باشگاه پرسپولیس ارائه کرده‌اند، ولی پرسپولیسی‌ها به درخواست آنها پاسخ منفی داده‌اند. با این حال تیم‌های خواهان فرجی همچنان قصد دارند با ادامه مذاکره، موافقت پرسپولیس را برای جذب این بازیکن جلب کنند. نکته جالب آن که فرشاد فرجی و خانواده‌اش به شدت پرسپولیسی بوده و به این پیشنهادات پاسخ منفی داده‌اند.

برخی مدافعان سرعت خوبی دارند، برخی دیگر روی هوا عملکرد مناسبی داشته و خوب سرمی‌زنند. تعدادی دیگر از تکنیک بالایی برخوردارند و بعضی‌ها هم فیزیکی و قلدر بازی می‌کنند. فرشاد فرجی از جمله مدافعانی است که همه این ویژگی‌ها را دارد اما با تواضع خاصی فقط تمرین می‌کند و اعتراضی هم به نیمکت نشینی در پرسپولیس ندارد.

مدافعی بی سروصدا و خوش اخلاق که از حاشیه بیزار است و فقط کار خودش را انجام می‌دهد. کسی که آپارتمان شخصی‌اش را فروخت تا رضایتنامه‌اش را از پدیده مشهد بگیرد و پرسپولیسی شود اما حاضر نیست در این رابطه صحبت کند و ادعایی داشته باشد. جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید فرشاد فرجی رابطه بسیار صمیمانه‌ای هم با رقیب خودش مرتضی پورعلی‌گنجی دارد.

این درحالی است که در شروع فصل، فرشاد فرجی در کنار گئورگی گولسیانی زوج خط دفاع پرسپولیس را تشکیل داده بودند. این دو به همراه علیرضا بیرانوند و سایر بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول این تیم هیچ گلی دریافت نکردند اما...

در سه بازی اول کار مرتضی پورعلی‌گنجی برای بازی در پرسپولیس درست نشده و او مشکلاتی با باشگاه چینی خودش داشت. به محض حل مشکل این مدافع پرسپولیس، پورعلی‌گنجی جانشین فرشاد فرجی در ترکیب اصلی شد و دیگر از ترکیب خارج نشد. با این وجود فرشاد فرجی خوش اخلاق رابطه دوستانه‌اش با مرتضی پورعلی‌گنجی را حفظ کرده است. او دوست دارد در پرسپولیس بماند و بعید است پیشنهاد ۲۵ میلیارد تومانی وسوسه‌اش کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار