رودی گارسیا از شرایط فوق ستاره تیمش رضایت دارد

سرمربی النصر عربستان گفت که هنگام جذب کریس رونالدو تصور می‌کرد که او آمادگی لازم را ندارد اما اکنون از شرایط فوق ستاره تیمش رضایت دارد.

رودی گارسیا از شرایط فوق ستاره تیمش رضایت دارد

به گزارش زنهار؛ رودی گارسیا در گفت‌وگویی که روزنامه «الریاضیه» منتشر کرد، درباره انتقال کریستیانو رونالدو به النصر که مهمترین اتفاق نقل‌وانتقالاتی جهان در زمستان سال 2023 به شمار می‌رفت، اظهار داشت: جذب رونالدو برای پیشرفت عربستان و خاورمیانه اتفاقی ویژه و بسیار مهم است و می‌توانیم آن را با انتقال پله (به تیم نیویورک کاسموس آمریکا) مقایسه کنیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن اخبار تیم النصر در سر خط اخبار تصریح کرد: از زمانی که رونالدو را به خدمت گرفته‌ایم، النصر در کانون توجهات قرار گرفته و همه دنیا باشگاه ما را می شناسند. فکر می‌کنم تعداد دنبال‌کنندگان ما در فضای مجازی، ظرف چند روز از 800 هزار نفر به 10 میلیون نفر رسید.

سرمربی النصر در مورد وضعیت فعلی برنده پنج توپ طلا گفت: ابتدا درباره شرایط فیزیکی رونالدو شک داشتیم اما مطمئن شدیم که او از این بابت وضعیت خوبی دارد. کریس با تیم هماهنگ شد و دیدیم که او با هم‌تیمی‌های جدیدش می‌خندد. رونالدو در دیدار قبل با اینکه نمی‌توانست بازی کند، کنارمان بود و در رختکن حضور داشت. او با تمام انرژی خود اینجاست و اشتیاق پیروزی دارد.

گارسیا درخصوص فاصله کم میان دیدارهای لیگ حرفه‌ای عربستان خاطرنشان کرد: ما سه روز دیگر در لیگ بازی داریم که این موضوع خطرناک نیست. مهمترین نکته این است که نشان می‌دهد چقدر عربستان به ورزش و فوتبال علاقه‌مند است. رونالدو یک برنده است و شکی نیست که از این دیدگاه، همه را پشت خودش می‌کشاند.

گارسیا این گفت‌وگو را در حاشیه بازدید خود از مسابقات رالی اتومبیلرانی داکار انجام داد و پیراهن رونالدو را به سباستین لوب اهدا کرد.

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار