کریسمس طلایی با حضور مسیحیان سپاهان

به مناسبت فرا رسیدن سال جدید میلادی، باشگاه سپاهان در طی مراسمی از کادرفنی، بازیکنان و عوامل مسیحی این باشگاه تجلیل کرد.

کریسمس طلایی با حضور مسیحیان سپاهان

به گزارش زنهار؛ این باشگاه طبق یک سنت چند ساله در ایام ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) و سال نو میلادی با برگزاری مراسمی از اعضای مسیحی سپاهان تجلیل می‌کند.

امسال نیز مراسمی با حضور محمد‌رضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال ، بالسا رادولوویچ سرمربی تیم والیبال، مونتسرات پوچه‌دیاز سرمربی تیم هندبال بانوان، میگوئل تکسیرا، هوگو آلمیدا، پائولو سانتوس، ژوائو پدرو مربیان تیم فوتبال ، رناتو داسیلویرا، نیلسون جونیور، مانوئل فرناندز، الویس کامسوبا، بازیکنان تیم فوتبال، آنیا هوسپیان مربی تیم فوتبال بانوان و اجمین هوسپیان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان ب برگزار شد.

همچنین ورژ درماردیروسیان و زاون سیمونیان، از اعضای شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان نیز از مهمانان ویژه این مراسم بودند.

در ابتدای این مراسم قسمتی کوتاه و ترجمه شده از فیلم 《مریم مقدس》به کارگردانی شهریار بحرانی برای حضار به نمایش درآمد؛ سپس محمدرضا ساکت مدیرعامل و احمد یوسف‌زاده رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تبریک سال نو میلادی و ولادت حضرت عیسی مسیح(ع)، با اشاره به آیاتی از قرآن مجید از جایگاه والای این پیامبر الهی در دین اسلام سخن گفتند.

ژوزه مورایس، بالسا رادولوویچ و مونتسرات پوچه‌دیاز در سخنانی مشابه ضمن تشکر بابت برگزاری این آیین، با اشاره به اهمیت ارتباط میان انسان‌ها فارغ از اعتقاداتشان، توجه به مفاهیم انسانی را ارزشمند شمرده و از این که در کشور ایران احساس غریبی نمی‌کنند، ابراز خشنودی نمودند.

در بخش پایانی این مراسم نیز هدایایی به جهت یادبود به اعضای مسیحی باشگاه سپاهان و خانواده‌های ایشان اهدا شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار