راهنمایی‌های ژاوی دلیل اصلی گلزنی بارسلونا بود

پدری، ستاره بارسلونا، می‌گوید راهنمایی‌های ژاوی دلیل اصلی گلزنی این تیم برابر اتلتیکو مادرید بوده است.

راهنمایی‌های ژاوی دلیل اصلی گلزنی بارسلونا بود

به گزارش زنهار؛ بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

کسب سه امتیاز این بازی با توجه به شکست رئال مادرید در دیدار این هفته برابر ویارئال برای این تیم اهمیت بسیاری داشت و تک گل عثمان دمبله باعث شد که آنها اختلاف‌شان با تیم کارلو آنچلوتی را به سه امتیاز برسانند و به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرند. 

پدری پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« ژاوی همیشه به من می‌گوید که باید بیشتر به دروازه نزدیک شوم و شوت بزنم، باید بیشتر ریسک کنم، باید بیشتر روی موقعیت‌های تک به تک جسور باشم. من بیشتر و بیشتر در پیشروی احساس اعتماد به نفس دارم و به همین دلیل است که گل امشب متعلق به ژاوی است.»

این بازیکن روی یک کار ترکیبی با گاوی موقعیت خوبی ایجاد کرد و گاوی توانست پاس گل دمبله را ارسال کند تا بارسا با پیروزی زمین را ترک کند. او در این باره اظهار داشت:« من پیش رفتم، موقعیت را دیدم و گاوی را پیدا کردم که بدنش را در زاویه خوبی قرار داده بود و او هم توانست پاس گل را برای دمبله ارسال کند.»

بارسا حالا با پیروزی به سوپر جام اسپانیا می‌رود و امیدوار است که بتواند اولین جام این فصل را نیز در عربستان بالای سر ببرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار