پاتر: کاری از دست ما بر نمی‌آید

سرمربی شیرهای لندن باور دارد تنها راه خروج تیمش از این وضعیت، تعهد کاری و تلاش مداوم است.

پاتر: کاری از دست ما بر نمی‌آید

به گزارش زنهار؛ گراهام پاتر قبول دارد که چلسی در بازی‌های اخیر اصلا در حد نام خود ظاهر نشده است. 

به گزارش فوتبال لندن، شکست ۴-۰ در ورزشگاه اتحاد مقابل منچسترسیتی، حکم حذف چلسی از مسابقات جام حذفی انگلیس را امضا کرد. پاتر در ارزیابی خود از این مسابقته، به خبرنگاران گفت:

ما مقابل یک تیم بسیار خوب، بهترین عملکرد را نداشتیم. اگرچه ۲۰ دقیقه ابتدایی پر تنش بود، ما آنقدر که مایل بودیم نتوانستیم به خط دفاع حریف یورش ببریم. منچسترسیتی در جلوگیری از حملات ما واقعا خوب کار کرد ولی ما هم با مشکل مواجه شدیم. نیمه اول برای همه ما سخت و دردناک بود. در نیمه دوم باید واکنشی نشان می‌دادیم و نشانه‌های مثبتی در برخی از جوانان تیم به چشم خورد. ما بابت کنار رفتن از گردونه مسابقات ناراحت هستیم. 

برای بهتر شدن اوضاع، چقدر زمان لازم است؟ 

 نتایج در بازه کوتاهی، مثبت نیستند. می‌توان بهانه آورد و دنبال دلیل گشت و یا می‌توان گفت ما به اندازه کافی خوب کار نکرده‌ایم؛ هر دوی این پاسخ‌ها درست هستند. واضح است که از جنبه فوتبال با مشکل مواجه شده‌ایم و این جالب نیست ولی به هر حال شرایط از این قرار است. 

شعارها در مورد توخل و آبراموویچ، کار را سخت‌تر می‌کند؟

کاری جز بهتر انجام دادن کارمان و سختکوشی، از دست ما ساخته نیست. ناامیدی هواداران را درک می‌کنیم ولی وظیفه ما این است که کارمان را انجام بدهیم. همیشه گزینه‌های دیگری مثل انتقاد و منفی‌بافی وجود دارد اما این هم بخشی از چالش است.  

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار