عضو هیات‌مدیره استقلال: مخالف تغییر سرمربی هستم

دو عضو هیات‌مدیره استقلال که قرار است در جلسه روز یکشنبه این تیم با سایر اعضا نقشه راه آینده این تیم را تنظیم کنند بحث اختلاف بین مدیریت با سرمربی را تایید کرده اند.

عضو هیات‌مدیره استقلال: مخالف تغییر سرمربی هستم

به گزارش زنهار؛ استقلال در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست لیگ برتر و در تبریز برابر تراکتور با دو گل شکست خورد تا نتایج پرنوسان این تیم با سرمربی پرتغالی همچنان ادامه داشته باشد. آبی ها در این دیدار نمایش خوبی ارائه نکردند تا هواداران این تیم از عملکرد تیم خود به شدت ناراضی باشند. در سوی مقابل تراکتور هم که با مربی جدید و اسپانیایی خود در آخرین ایستگاه نیم فصل نخست نتیجه بسیار درخشانی کسب کرد و با حضور در رده ششم راهی تعطیلات کوتاه مدت شد. تیم فوتبال استقلال در حساس‌ترین مقطع فصل ناکام ماند تا با رتبه چهارمی به کار خود پایان دهد. این درحالی است که اتفاقات اخیر و حواشی به‌وجود آمده و درنهایت نحوه بازی استقلالی‌ها در دیدار با تراکتور برخی شائبه‌ها و گمانه‌زنی‌ها را ایجاد کرده است مبنی‌بر اینکه بازیکنان این تیم همه تلاش خود را برای موفقیت به‌کار نمی‌برند. 
البته از سال‌ها قبل درخصوص برخی تغییرات فنی که در برخی بزنگاه‌ها در استقلال صورت گرفته گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر کم‌کاری بازیکنان وجود داشته است، با این حال در برهه زمانی فعلی با توجه به کسب نتایج مناسب تا قبل از جام‌جهانی و چه‌بسا قبل از تغییر مدیریت و وجود بازیکنان تراز اول در تیم این شائبه از ذهن دور می‌شد که بازیکنان برای خداحافظی ساپینتو از نیمکت استقلال بخواهند دست به اقدامی بزنند. 
این درحالی است که پیش از این از وجود اختلاف‌نظر بین سرمربی استقلال با علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل این باشگاه خبر دادیم و برخی جزئیات آن ازجمله دخالت‌های فنی مدیریت در امور فنی را نیز تا حدودی واکاوی کردیم. با این حال دو عضو هیات‌مدیره استقلال که قرار است در جلسه روز یکشنبه این تیم با سایر اعضا نقشه راه آینده این تیم را تنظیم کنند بحث اختلاف بین مدیریت با سرمربی را تایید کرده و هرچند یکی از آنها اعتقاد دارد این اختلافات جزئی هستند و رسانه‌ها در این خصوص بزرگنمایی می‌کنند. 
بر همین اساس همین عضو هیات‌مدیره استقلال گفت: «من مخالف تغییرات در این برهه زمانی در کادرفنی استقلال هستم؛ هرچند جلسه هیات‌مدیره برای یکشنبه پیش‌رو از قبل برنامه‌ریزی شده بود و ارتباطی به نتیجه به ‌دست آمده ندارد. قبول دارم دوستان آب‌شان در یک جوی نمی‌رود اما اگر یکشنبه چنین موضوعی هم مطرح شود من مخالف تغییر در کادرفنی هستم.
البته بعید می‌دانم بازیکنان بنا داشته باشند با کم‌کاری زمینه‌های جدایی ساپینتو را فراهم کنند، ضمن اینکه در این فضا باید چه کسی را بیاوریم؟ سرمربی ایرانی؟ خود آقای آجورلو هم ابتدای فصل همین قصد را داشت و تلاش زیادی هم در این خصوص کرد اما این امر محقق نشد. در برهه زمانی فعلی کدام مربی ایرانی می‌تواند مناسب باشد؟ اصلا کسی هست؟ اگر کسی بود همان اول فصل او را انتخاب می‌کردیم.»
درهرصورت استقلال روزهای خوشی را نمی‌بیند و یک بار دیگر مباحث تکراری گذشته مطرح شده است با این تفاوت که هر بار با وجود چنین اتفاقاتی پای فرهاد مجیدی به‌عنوان یک آلترناتیو جدی مطرح می‌شد اما این‌بار فرهاد در امارات قرارداد سفت و سختی دارد و خیلی بعید است اگر قرار به تغییرات باشد این سرمربی یک بار دیگر در این روزها قصد بازگشت داشته باشد. در بین سایر گزینه‌های دیگر نیز فعلا و درحال‌حاضر فرد دیگری که مورد مقبولیت همه‌جانبه هواداران باشد وجود ندارد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار