انتقاد کربکندی به عدم انتخاب سرمربی تیم ملی

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است، این تیم برای حضور در جام ملت‌های آسیا وضعیت نگران‌کننده‌ای دارد.

انتقاد کربکندی به عدم انتخاب سرمربی تیم ملی

به گزارش زنهار؛ رسول کربکندی درباره انتخاب نشدن سرمربی تیم ملی گفت: ما در خیلی از موارد به دیر شدن عادت داریم چون معمولا برنامه درازمدت نداریم و بارها بابت این موضوع ضربه خوردیم. بعد از اتمام جام جهانی اکثر تیم‌ها تکلیف سرمربی‌شان را مشخص کرده‌اند، ولی وضعیت تیم ملی ما برای جام ملت‌ها نگران‌کننده است، این در حالی است که اکثر تیم‌های آسیایی در جام جهانی درخشیدند و قطعاً در این جام کار سختی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: شما می‌بینید که کشور عربستان رونالدو را می‌آورد تا جوان‌ها را به فوتبال تشویق کرده و مردم را به ورزشگاه بکشاند، ولی اینجا و در فوتبال ما خیلی از مسائل عکس چیزی است که در جهان صورت می‌گیرد. ما همیشه می‌خواهیم در دقیقه نود کارها را انجام بدهیم و با ادامه این روند قطعاً در جام‌ ملت‌ها ضربه می‌خوریم.

کربکندی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق انتخاب سرمربی ایرانی تیم ملی هست یا خیر، تأکید کرد: در توانایی مربیان ایرانی شکی ندارم، ولی من معتقدم انتخاب مربی ایرانی حاشیه‌های خودش را دارد و معمولاً در کار مربیان ما دخالت می‌شود یا رسانه‌ها موضع‌گیری خاص خودشان را دارند. ما باید دنبال یک مربی خارجی جوان‏، باانگیزه و بارزومه برویم که به جای درآمدزایی دنبال موفقیت باشد و برای نتیجه‌ گرفتن بجنگد. من موافق انتخاب مربی ایرانی نیستم و باید دنبال گزینه خارجی باشیم که تشنه موفقیت باشد و سبک مربیگری‌اش به فوتبال ایران بخورد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در قسمت دیگری از حرف‌هایش راجع به عملکرد تیم سپاهان در لیگ برتر هم گفت: تمام هزینه‌ها و برنامه‌های سپاهان برای قهرمان شدن است و وقتی قهرمان نمی‌شود یعنی کارش را به خوبی انجام نداده است. متأسفانه مورایس عملکرد قابل دفاعی نداشته است و از طرفی من انگیزه جنگیدن را در بین بازیکنان سپاهان نمی‌بینم. مطمئناً اگر بازی‌های این تیم با تماشاگر برگزار می‌شد مشکلات زیادی برای سپاهان به وجود می‌آمد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار