سعید صادقی به تیم سابقش رسید

شاه‌مهره نقل و انتقالاتی اکنون به تیم سابق خود رسیده است و امیدوار است جایی که مسیر پیشرفت و چهره‌ شدنش را شکل داده، بار دیگر یک بازگشت بزرگ برای وی در پی داشته باشد.

سعید صادقی به تیم سابقش رسید

به گزارش زنهار؛ سعید صادقی با سر و صدای زیادی به پرسپولیس پیوست. در شرایطی که عملکرد درخشان او در فصل گذشته در ترکیب گل گهر سیرجان باعث شده بود تا مشتریان زیادی را پیگیر خود ببیند، در نهایت ترجیح داد به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ مثبت بدهد و عضوی از بازیکنان یحیی گل محمدی لقب گیرد.

صادقی در بازی‌های ابتدایی اما زیر فشار این انتقال قرار داشت و آنطور که انتظار می‌رفت نتوانست به مهره‌ای تاثیرگذار و در قامت ستاره برای پرسپولیس باشد. با این حال یک نمایش خارق العاده برابر هوادار تهران باعث شد تا هواداران این تیم نیز نسبت به آینده او با پیراهن این تیم امیدوار باشند.

هافبک سرخپوشان که حتی تا یکقدمی حضور در تیم ملی برای لیست جام جهانی قطر نیز پیش رفته بود، اما در نهایت از این جمع نیز کنار رفت تا همچنان شرایط آنطور که انتظارش را می‌کشید، پیش نرود. او در دیدارهای اخیر پرسپولیس نیز نتوانسته در قامت ستاره و مهره تاثیرگذار ظاهر شود و اکنون اما به بازی حساس و بزرگی رسیده است.

تقابل با گل گهر سیرجان قطعا می‌تواند یک بازگشت بزرگ برای سعید صادقی تلقی شود. صادقی که مرد اول ترکیب امیر قلعه نویی بود و چه در گلزنی و چه در گلسازی، مهره بدون رقیب و خاص برای آبی‌ها محسوب می‌شد، امروز در تقابل با تیم سابق خود قادر خواهد بود بار دیگر توانایی بالای کیفی و فنی خود را به رخ بکشد. این انتظاری است که قطعا یحیی گل محمدی و همه هواداران پرسپولیس خصوصا در روزهایی که این تیم گلزن اول خود را از دست داده، می‌کشند.

در کارنامه عملکرد سعید صادقی در گل گهر انواع و اقسام گل‌ها و گلسازی‌های خاص دیده می‌شود. گل‌هایی با تکیه بر شم تکنیکی و تمام کنندگی و گلسازی‌هایی از روی نبوغ فردی. او تا به اینجای فصل البته نتوانسته این موضوع را در پرسپولیس نیز تکرار کند. اما باید دید شرایط در ادامه فصل و خصوصا در این بازی حساس برای این بازیکن به چه شکل پیش خواهد رفت. او قطعا با شناخت کافی برابر گل گهر قرار خواهد گرفت و این فرصت را خواهد داشت تا به یاد روزهای درخشش در سیرجان، بار دیگر مرد اول این بازی لقب گیرد. آیا یحیی گل محمدی بعد از مدت‌ها گم شده خود در خط میانی را در این جدال پیدا خواهد کرد و صادقی قادر خواهد بود اینبار مربی سرخ‌ها را سربلند کند یا خیر. بازیکنی که در فصل گذشته و در ترکیب گل‌گهر با ۱۴ پاس گل و هفت گل زده آمار یک هافبک تمام عیار را از خود به جای گذاشت و به همین دلیل توانست به یکی از گران‌ترین بازیکنان پنجره تابستانی تبدیل شود.

انتظار شما از سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس چیست و آیا او انتظاری که برای جذبش کشیدید را برآورده کرده؟

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار