امباپه در راه نیوکمپ ؛ کمربندها را ببندید

جو رختکن پاریسن‌ژرمن پس از فینال جام جهانی 2022 ملتهب است و بارسلونا می خواهد از این فرصت استفاده کند.

امباپه در راه نیوکمپ ؛ کمربندها را ببندید

به گزارش زنهار؛ جو رختکن پاریسن‌ژرمن پس از فینال جام جهانی 2022 ملتهب است و بارسلونا می خواهد از این فرصت استفاده کند. 

بارسلونا می خواهد برای جذب کیلیان ام باپه اقدام کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا با وجود تمام مشکلات مالی اش می خواهد دست به کار بزرگی بزند و با کیلیان ام باپه قرارداد ببندد. ستاره 24 ساله فرانسوی پس از شکست در فینال جام جهانی مقابل آرژانتین، حال و روز خوشی ندارد. در حقیقت همبازی شدن با لیونل مسی، کاپیتان تیمی که در فینال ام باپه را شکست داد برای مهاجم پاریسی ها قابل تحمل نیست و چه بسا که حضور مسی در پاریس می تواند به بارسلونا برای این انتقال کمک کند. تاج و تخت پاری سن ژرمن به زودی از کیلیان ام باپه به لیونل مسی منتقل خواهد شد؛ آن هم پس از تمدید قراردادی که به زودی رخ خواهد داد و البته جشن و خوشحالی مسی با امیلیانو مارتینز که اخیرا به دشمن شماره یک ام باپه تبدیل شده است. 

تغییر عقیده کیلیان ام باپه

رئال مادرید تا چند ماه قبل در آستانه جذب کیلیان ام باپه قرار داشت اما به نظر می رسد که نظر این بازیکن تغییر کرده و بعد گذشت تنها چند ماه از تمدید قرارداد، می خواهد چالش جدیدی را تجربه کند. ام باپه حضور در بارسلونا را یک چالش می بیند که دستاورد نهایی آن می تواند دوران درخشان لیونل مسی در این باشگاه را زیر سایه خودش ببرد. مسئله اینجاست که رئال مادرید هم احتمالا به دلایلی به بارسلونا برای خرید ام باپه کمک کند. 

پیمان مخفی پرز و لاپورتا علیه ناصر الخلیفی

از عهد و پیمان سری فلورنتینو پرز و خوانه لاپورتا چه می دانید؟ خوان لاپورتا با شرکت ساخت و ساز فلورنتینو پرز برای بازسازی نیوکمپ به توافق رسیده و رئیس باشگاه رئال مادرید سهم عمده ای در سود بلوگرانا از استادیوم جدیدش خواهد داشت. پرز در عوض به لاپورتا قول داده تا اخلالی در پروسه امضای قرارداد بارسلونا با کیلیان ام باپه ایجاد نکند. 

پای سیاست به ماجرا باز می شود

همانطور که سیاست نقش عمده ای در تمدید قرارداد کیلیان ام باپه با باشگاه پاری سن ژرمن ایفا کرد، همین عنصر می تواند زمینه انتقال این بازیکن به نیوکمپ را نیز فراهم کند. مانوئل والس، سیاستمدار برجسته کاتالان و دوست نزدیک امانوئل مکرون (رئیس جمهور فرانسه) رابطه خوبی با خوان لاپورتا دارد و روی حمایت رئیس بلوگرانا برای انتخابات شهرداری بارسلونا حساب کرده است. والس قرار است در این انتقال نقش مهمی ایفا کند.

توضیح لازم در مورد این ماجرا

امروز 28 دسامبر است، روزی که در اسپانیا و برخی از کشورهای اسپانیایی زبان «روز بی گناهان مقدس» نامیده می شود. این روز همتای 1 آوریل انگلیسی هاست، روزی که رسانه ها به شکل رسمی و جدی اخبار دروغ کار می کنند و افراد با حرف هایی که حقیقت ندارند، با دوستانشان شوخی می کنند. خبری که بالاتر خواندید، حقیقت ندارد. موندو دپورتیوو به عنوان رسانه اسپانیایی تصمیم گرفت روزش را با خبری شروع کند که عملا هیچ وقت قرار نیست به واقعیت تبدیل شود!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار