حمایت اسطوره لیورپولی‌ها از نونیز

ستاره سابق خط حمله لیورپول به حمایت از داریو نونیز پرداخت و تاکید کرد که این بازیکن به زودی به محبوب هواداران تبدیل خواهد شد.

حمایت اسطوره لیورپولی‌ها از نونیز

داریو نونیز در تابستان با رقم بالایی از بنفیکا به لیورپول پیوست و قرار بود که جایگزین سادیو مانه در خط حمله قرمز پوشان آنفیلد شود.

این مهاجم اروگوئه‌ای نتوانسته است انتظارات را برآورده کند و عملکرد او انتقادهای زیادی را به دنبال داشته است. با این حال رابی فاولر اسطوره لیورپول به حمایت از این مهاجم بلند قد پرداخت و براین باور است که او به زودی به بازیکنی که هواداران انتظار دارند تبدیل خواهد شد.

فاولر گفت: نونیز در دیدار برابر میلان امیدوار کننده ظاهر  شد. او فرار سریعی داشت و یک ضربه باور نکردنی به توپ زد و این دو نشانه‌ای است که ثابت می‌کند این بازیکن می تواند به مهره‌ای قابل اتکا در ترکیب لیورپول تبدیل شود. به نظرم این بازیکن می‌تواند به محبوب هواداران لیورپول تبدیل شود و بازیکنی شود که آنها دوست دارند.

او ادامه داد: من در نونیز  چیزهایی را می‌بینم که می‌تواند او را به یک مهاجم بزرگ و گلزن تبدیل کند. او به زمان نیاز دارد.

لیورپول در فصل جاری با هدایت یورگن کلوپ نتایج ناامید کننده‌ای کسب کرده است و حتی گمانه زنی درباره اخراج این مربی آلمانی هم زیاد است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار