آنجلوتی در حال کوچ از رئال به مقصد برزیل

رئال مادرید لیست بلندبالایی از گزینه های جایگزین برای کارلو آنچلوتی دارد.

آنجلوتی در حال کوچ از رئال به مقصد برزیل

به گزارش زنهار؛ رئال مادرید لیست بلندبالایی از گزینه های جایگزین برای کارلو آنچلوتی دارد.

کارلو آنچلوتی جدی‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی برزیل به حساب می‌آید. پس از پایان کار تیته در برزیل که به دنبال حذف در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 شاهد آن بودیم، فدراسیون فوتبال برزیل از بین گزینه های مختلف در نظر دارد تا کارلتو را به عنوان جانشین این مربی تعیین کند. این مربی ایتالیایی در شرایطی گزینه اصلی سلسائو به شمار می رود که پپ گواردیولا قبلا این پیشنهاد را رد کرده بود چرا که در نظر دارد قرارداد خود با سیتی را تمدید کند. 

در چنین شرایطی فلورنتینو پرز به فکر جایگزینی مناسب برای کارلو آنچلوتی است؛ این در حالی است که او انتظار دارد سرمربی رئال به قرارداد خود که تا سال 2024 اعتبار دارد، پایبند باشد. با این وجود اما در فوتبال هر احتمالی ممکن است و به همین خاطر تلاش برای یافتن سرمربی جدید در رئال آغاز شده است. 

 

رائول گونزالس یکی از گزینه های روی میز است؛ کار بزرگ او در کاستیا بی توجه نبوده و رئالی‌ها او را زیدان جدید در عرصه مربیگری می دانند. او چندی پیش با پیشنهاد شالکه مواجه شد اما مادریدی‌ها توانستند حفظش کنند؛ با این وعده که زمان ارتقایش به پست سرمربیگری تیم اصلی به زودی خواهد رسید. آلوارو آربلوا، دیگر رئالی سابقی است که شانس نشستن روی نیمکت این تیم را دارد. همچنین ژابی آلونسو، دیگر بازیکن سابق کهکشانی هاست که سوسیداد یک صعود را تجربه کرد و اینک هدایت لورکوزن در بوندس‌لیگا را به عهده دارد. او نسبت به دو رئالی دیگر از تجربه در سطح بالای بیشتری برخوردار است. 

پرز برای سپردن هدایت رئال به دست یک مربی خارجی، دو گزینه مدنظر دارد. اولین نفر توماس توخل است که بعد از جدایی چند ماه پیش از چلسی، بیکار است. پلن B رئال در این بخش یولیان ناگلزمان است که در بایرن مونیخ منتقدان زیادی دارد و تعجب نخواهیم کرد اگر او در پایان فصل از جمع بایرنی‌ ها جدا شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار