انتخاب سرمربی تیم ملی قطعی شد؟!

فعلا مشخص نیست چه کسی سرمربی تیم ملی خواهد شد و همه اخبار در حد گمانه زنی است. نشست هیئت رئیسه در دی ماه برگزار می‌شود و این نشست مشخص خواهد کرد چه کسی سرمربی تیم ملی خواهد شد.

انتخاب سرمربی تیم ملی قطعی شد؟!

به گزارش زنهار؛ فعلا مشخص نیست چه کسی سرمربی تیم ملی خواهد شد و همه اخبار در حد گمانه زنی است. نشست هیئت رئیسه در دی ماه برگزار می‌شود و این نشست مشخص خواهد کرد چه کسی سرمربی تیم ملی خواهد شد.

فعلا مشخص نیست چه کسی سرمربی تیم ملی خواهد شد و همه اخبار در حد گمانه زنی است. نشست هیئت رئیسه در دی ماه برگزار می‌شود و این نشست مشخص خواهد کرد چه کسی سرمربی تیم ملی خواهد شد.

البته که گرایش وزیر ورزش و جوانان و هم چنین مهدی تاج کارلوس کی‌روش است و این کتمان شدنی نیست. وزیر ورزش و جوانان تا اکنون بارها و بارها نظر خورد در مورد کارلوس کی‌روش صریح اعلام کرده است و مهدی تاج هم به خاطر دفاع از کارلوس کی‌روش در یک برنامه تلویزیونی برخورد ناشایستی با خیابانی و مجیدی دو مجری تلویزیونی داشت. تا جایی که به فاصله یکی دو روز بعد مجبور به عذرخواهی شد.

تازه‌ترین اخبار رسیده از فدراسیون فوتبال حاکی از این است که فدراسیون فوتبال و مهدی تاج متوجه شده اند که کارلوس کی‌روش دیگر بر خلاف گذشته در بین تماشاگران تیم ملی محبوب نیست و انتخاب دوباره او می‌تواند موجب انتقال انرژی منفی به تیم ملی و در نهایت موجب عدم نتیجه گیری تیم ملی در در جام ملت‌های آسیا شود. ضمن اینکه از نظر فنی او در سه دوره جام جهانی و دو دوره جام ملت‌ها مربی تیم ملی بوده و هیچ موفقیتی به دست نیاورده است. به همین خاطر ممکن است فدراسیون فوتبال در نشست تازه خود روی یک مربی خارجی دیگر زوم کند و این مربی برای اهالی فوتبال نام آشناست. هروه رنار که قرار بود پیش از مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی شود و حتی فدراسیون فوتبال با او وارد مذاکره شد.

گزینه‌های داخلی هم برای هدایت تیم ملی مطرح هستند اما واقعیت این است که علی دایی راغب به حضور در کادر فنی تیم ملی نیست. جواد نکونام و فرهاد مجیدی تا آخر فصل با تیم‌های باشگاهی قرارداد دارند، در حالی که اردوهای تیم ملی به بهانه جام ملت‌ها باید از فروردین ماه آغاز شود. در چنین شرایطی انتظار می‌رود باز هم یک مربی خارجی هدایت گر تیم ملی باشد. کارلوس کی‌روش یا اروه رنار؟ ممکن است به این جمع یکی دو مربی خارجی دیگر هم اضافه شوند. بنتو سرمربی مستعفی کره جنوبی. این مربیان به این دلیل مد نظر فدراسیون فوتبال ایران هستند که در تیم‌های آسیایی کار کرده اند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار