دلیل نصب کمک داور ویدیویی در کمپ تیم‌های ملی مشخص شد

در نشست کارگروه VAR که روز گذشته در فدراسیون فوتبال برگزار شد، قرار شد یکی از ست های خریداری شده از شرکت بلژیکی در کمپ تیم های ملی نصب شود.

دلیل نصب کمک داور ویدیویی در کمپ تیم‌های ملی مشخص شد

به گزارش زنهار؛ در نشست کارگروه VAR که روز گذشته در فدراسیون فوتبال برگزار شد، قرار شد یکی از ست های خریداری شده از شرکت بلژیکی در کمپ تیم های ملی نصب شود.

در گام نخست سه استادیوم آزادی، نقش جهان و اختصاصی فولاد به همراه کمپ تیم های ملی مجهز به تکنولوژی کمک داور ویدئویی خواهند شد و در ادامه با فراهم کردن زیر ساخت ها، دیگر استادیوم هایی که در آن بازی های لیگ برتر برگزار می شود، پذیرای VAR خواهند شد.

به منظور اجرایی کردن این ایده نواقصات استادیوم های یاد شده لیست و به مدیران آن اعلام شد تا با بر طرف کردن آن زمینه برای اجرای این پروژه فراهم شود. اما نصب VAR در کمپ تیم های ملی به دو دلیل است. یک آموزش داوران و دو برگزاری بازی های دوستانه تیم ملی با کمک داور ویدئویی قرار است در آینده ای نزدیک زمین شماره یک کمپ تیم ملی هم ترمیم شود تا میزبان بازی های دوستانه تیم ملی در رده های سنی مختلف حتی با تیم های خارجی باشد و در این صورت این امکان مهیا می شود که بازی های دوستانه تیم ملی هم با حضور این تکنولوژی برگزار شود. این یکی از توصیه هایی بود که کارلوس کی روش به فدراسیون فوتبال داشت. امروزه در جهان و پیش از تورنمنت های مهم بازی های دوستانه تیم ملی در زمین های اختصاصی کمپ و پشت درهای بسته برگزار می شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار