مذاکره پرسپولیس با جانشین یورگن لوکادیا

باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش برای بستن قرارداد با مهاجم مورد نظر سرمربی این تیم است، اما اختلاف نظر چند میلیارد تومان است!

مذاکره پرسپولیس با جانشین یورگن لوکادیا

به گزارش زنهار، عیسی آل کثیر به دلیل تأخیر چند ماهه در عمل جراحی زانوی پای خود نتوانست در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با تیمی قرارداد ببندد، اما علاقه یحیی گل محمدی به این مهاجم سبب شد تا مجوز حضور در تمرینات را پیدا کند.

با این حال باشگاه پرسپولیس با وجود اعلام چند باره سرمربی خود مبنی بر بستن قرارداد با آل کثیر از این موضوع سر باز زد تا مهاجم محبوب یحیی گل محمدی سراغ پیشنهاداتی از جمله تراکتور و گل گهر سیرجان برود.

جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا و ترک ایران باعث شد تا مدیران باشگاه بار دیگر سراغ آل کثیر رفته و حالا خواستار بستن قرارداد با این بازیکن شوند، اما آل کثیر برای بستن قرارداد یک سال و نیم با پرسپولیس اختلاف رقم دو میلیارد تومانی دارد که رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان هنوز زیر بار آن نرفته است. آل کثیر سقف قرارداد‌های فصل جاری باشگاه با بازیکنان را می‌خواهد، اما درویش هنوز با آن موافقت نکرده است.

مدیر برنامه‌های آل کثیر قرار است در دو روز آینده جلسه‌ای را با درویش برگزار کند تا به نقطه نظر مالی مشترک برای بستن قرارداد برسند و این بازیکن بتواند برای پرسپولیس بازی کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار