غمگین‌ترین استقلالی بدون خداحافظی از آزادی رفت

یکی از اتفاقات حاشیه‌ای در پایان دیدار دربی خروج بی‌سروصدای دروازه‌بان تیم استقلال از ورزشگاه بود.

غمگین‌ترین استقلالی بدون خداحافظی از آزادی رفت

​به گزارش زنهار، سیدحسین حسینی دروازه بان و کاپیتان استقلال که در دیدار مقابل پرسپولیس دو گل دریافت کرد جزو ناراحت ترین بازیکنان استقلال در پایان دیدار هفته دوازدهم بود.

هنوز بازی دربی تمام نشده کارشناسان در تلویزیون و رسانه ها علت به ثمر رسیدن گل اول پرسپولیس توسط گولسیانی را ناهماهنگی بین مدافع و خروج بی موقع سید حسین حسینی عنوان کردند. این در حالی بود که گل دوم پرسپولیس هم روی خروج سید حسین حسینی به ثمر رسید و همین مسائل باعث شد کاپیتان استقلال نسبت به عملکرد خودش احساس رضایت نداشته باشد.

دروازه بان شیرازی استقلال پس از پایان بازی مستقیم به رختکن رفت و بدون اینکه با اصحاب رسانه صحبت کند وسایلش را برداشت و استادیوم آزادی را ترک کرد. برخی از افراد نزدیک به تیم در این باره اعلام کرده اند شدت ناراحتی حسینی تا اندازه ای بود که او حتی فرصت خداحافظی کردن با هم‌تیمی ها و برخی از اعضای کادر فنی را هم پیدا نکرده و فقط میخواسته هر چه زودتر استادیوم آزادی را ترک کند.

بدون شک مصاف دربی نود و نهم برای سید حسین حسینی یکی از تلخترین دربی های سال های اخیرش مقابل پرسپولیس بود که نتوانست دروازه استقلال را بسته نگه دارد. ضمن اینکه خیلی از کارشناسان حسینی را روی هر دو گل مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس مقصر می دانستند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار