کیروش: خودم می‌دانم چکار باید بکنم

سرمربی تیم ملی کشورمان اعتقاد داشت من ۳۳ سال تجربه بین المللی دارم و می دانم چیکار می کنم.

کیروش: خودم می‌دانم چکار باید بکنم

به گزارش زنهار؛ تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ با کارلوس کی روش حضور داشت اما نتایجی که کسب کرد و حتی شکست مقابل ازبکستان باعث شد تا با انتقاداتی از سوی مربیان و کارشناسان ایرانی مواجه شود. بعضی از مربیان ادعای حضور در تیم ملی داشتند تا راه صعود تیم ملی به جام جهانی برزیل هموار شود.

جالب است بدانید تیم ملی کشورمان با کی روش بدون لژیونرها برای مسابقات غرب آسیا عازم شده بود و در دو بازی فقط یک گل زد تا این مربی پرتغالی خیلی زیر فشار باشد. با این حال مربیانی بودند که مدعی حضور در تیم ملی را بودند و از او انتقاد می‌کردند.

کی روش در همین خصوص اظهار داشت: ما هنوز فرصت داریم و دلیل این انتقاد ها را نمی دانم اما خطاب به این مربیان باید بگویم تجربه من بین المللی است نه داخلی و محلی. شما اگر با تجربه بودید در لیگ برتر کار کنید نه در تیم ملی.

او در ادامه گفت: البته از نظرات دیگران استفاده می کنم اما اگر این افراد می‌گویند باید کنار تیم ملی باشد تا تیم ملی موفق شود، بی شک افراد با تجربه هستند اما نمی دانم چرا باشگاه های لیگ برتری از این افراد با تجربه استفاده نمی کنند؟ من به دستیارانم کامل اعتقاد دارم و فعلاً تغییراتی را انجام نخواهد داد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار