روزبه چشمی، دربی بازترین استقلالی

روزبه چشمی امروز برای نهمین بار حضور در شهرآورد پایتخت را تجربه خواهد کرد.

روزبه چشمی، دربی بازترین استقلالی

به گزارش زنهار؛ بازیکنی که حضور او در جام جهانی تصور نمی شد، نه تنها مسافر قطر شد بلکه یک گل حیاتی و فراموش نشدنی را نیز به ثمر رساند. روزبه چشمی که پس از درخشش در جام جهانی با روحیه بالا به رقابت های لیگ برتر بازگشته است، دربی بازترین بازیکن فعلی استقلال است.

این هافبک دفاعی باتجربه امروز برای نهمین بار می تواند حضور در شهرآورد پایتخت را تجربه کند. اولین حضور روزبه برابر پرسپولیس، به لیگ پانزدهم بازمیگردد. جایی که استقلال تا لحظات پایانی با یک گل از حریف پیش بود ولی با گل عجیب و غریب جری بنگستون، آن بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

چشمی روزهای پرفراز و نشیبی را در دربی پایتخت سپری کرده است. از انجام خطای پنالتی در دربی 86 تا نقش مهم در آخرین پیروزی استقلال برابر حریف دیرینه و در دربی 87. فاصله میان فرش و عرش روزبه تنها چهار ماه بود و این بازیکن در پایان آن شهرآورد، چهره خوشحال میدان بود.

در کارنامه روزبه و تقابل هایش با پرسپولیس، همان یک پیروزی دیده می شود. بازیکنی که اکنون با سابقه حضور در 2 جام جهانی، یکی از ستون های تیم ساپینتو و جزو بازیکنان باتجربه استقلال به شمار می رود، امیدوار است که روزهای خوبش در آذرماه ادامه پیدا کند و پس از باز کردن دروازه ولز، حالا در نهمین دربی خود نیز برنده از زمین خارج شود.

نکته جالب اینکه در میان تمامی بازیکنان فعلی استقلال، چشمی سابقه بیشترین حضور در شهرآورد پایتخت را دارد و در مقطع فعلی، دربی باز ترین بازیکن تیمش به شمار می رود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار