احتمال سرمربیگری فرهاد مجیدی در تیم ملی ایران قوت گرفت

مهدی تاج رد خصوص وضعیت سرمربیگری ایران گفت: درباره کی روش در آینده هم صحبت جدی خواهد شد. بحث جایگزین ایشان هم یک بحث دیگر است.

احتمال سرمربیگری فرهاد مجیدی در تیم ملی ایران قوت گرفت

به گزارش زنهار، مهدی تاج در خصوص ارزیابی اش از نتایج تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: بسیاری از چیزهایی که تیم ملی ما را مشغول کرده بود، فوتبالی نبود. کسی از این عدم صعود خرسند نیست؛ چه هوادار و چه فدراسیون.

وی در خصوص عذرخواهی نکردن کی روش تاکید کرد: چیزی از ایشان خواندم که فکر می‌کنم این اتفاق افتاد. خودش اعلام کرد باید بهتر از این می‌بودیم و یک عذرخواهی هم کرد! فدراسیون به عنوان مسئول اصلی فوتبال، عذرخواه مردم است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره ادامه کار با کارلوس کی روش یا انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی تاکید کرد: جلسه مفصلی با کی روش داشتم. دو طرف نظراتشان را به هم گفتند. درباره کی روش در آینده هم صحبت جدی خواهد شد. بحث جایگزین ایشان هم یک بحث دیگر است. مهم است اگر بخواهیم مربی داخلی بگذاریم چه کسی باشد.

تاج در واکنش به مطرح شدن نام مربیانی برانکو ایوانکوویچ یا فرهاد مجیدی برای تیم ملی گفت: همه این مربیان قابل احترام هستند. مجیدی قابل احترام است و داخل کشور خوب نتیجه گرفته است. برانکو هم مهم است. ولی فدراسیون فوتبال اینها را یک پکیج می بیند و تمام شرایط را می‌سنجد. بحث نقدینگی را هم می بیند و متناسب با اینها تصمیم گیری می‌شود.

وی همچنین به مذاکراتش با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گرفتن مطالبات فدراسیون ایران از AFC و هزینه این مطالبات برای ساخت یک فدراسیون جدید خبر داد. تاج گفت: ۲.۸ (میلیون دلار) در AFC داریم که هماهنگ کردیم این پول را به سمت ساختمان جدید فدراسیون فوتبال ببریم که می‌خواهیم بسازیم. شهرداری هم در حال همکاری است و امیدواریم این ساختمان تا دو سال آینده ساخته بشود.

تاج همچنین اعلام کرد که دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال که روز سه شنبه این هفته برگزار می‌شود، با حضور تماشاگر خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار