نام طارمی در میان 5 گزینه آرسنال

یک رسانه انگلیسی از پنج مهاجم به عنوان گزینه‌های آرسنال برای جانشینی ژسوس نام برده که طارمی نیز یکی از این نفرات است.

نام طارمی در میان 5 گزینه آرسنال

به گزارش زنهار؛ شایعات حضور مهدی طارمی در یک تیم لیگ برتری، به روزهای اخیر مربوط نمی شود. چند ماهی است که اخباری درباره احتمال پیوستن مهاجم ایرانی پورتو به تیمی در انگلیس مطرح شده و پس از اینکه روزنامه آبولا مدعی شد ریو فردیناند کلید انتقال طارمی به لیگ جزیره است، حالا اخباری درباره احتمال حضور او در آرسنال به گوش می رسد.

وب سایت teamtalk با انتشار گزارشی، از گزینه های توپچی ها برای انتقال در زمستان خبر داد. گابریل ژسوس مصدوم شده و چند ماهی را از میادین به دور است. در نتیجه این رسانه پنج گزینه را برای حضور در خط حمله آرسنال معرفی کرده که طارمی نیز یکی از این نفرات است.

در گزارش teamtalk آمده استپنج گزینه با صرف بودجه نه چندان زیاد برای آرسنال، می توانند در پنجره نقل و انتقالات ژانویه جایگزین گابریل ژسوس شوند. پس از اینکه مهاجم برزیلی در جام جهانی از ناحیه زانو آسیب دید، آرسنال ممکن است در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، مهاجم جدیدی را هدف قرار دهد.

ژسوس در تابستان از منچسترسیتی به جمع توپچی ها پیوست و با ثبت پنج گل و 6 پاس گل طی چهارده بازی در لیگ برتر، تأثیر زیادی در موفقیت های آرسنال داشت. اما ملی‌پوش برزیلی اکنون با مصدومیت مواجه شده و یک دوره طولانی را از میادین به دور است و اگر آرسنال می‌خواهد چالش قهرمانی خود را حفظ کند، ممکن است به جایگزینی نیاز داشته باشد.

ما نگاهی به پنج مهاجمی انداخته‌ایم که آرسنال می‌تواند در ژانویه با مبلغی نسبتاً کم به خدمت بگیرد.

مهدی طارمی:

از زمان ترک ریو آوه در تابستان 2020 و پیوستن به پورتو، طارمی خود را به عنوان یکی از مهاجمان برجسته اروپا معرفی کرده است.

او در 115 بازی برای تیم سرجیو کونسیسائو 62 گل زده و 43 پاس گل به ثبت رسانده است، از جمله یک ضربه قیچی برگردان خیره کننده مقابل چلسی که جایزه بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا در  فصل 2020/21 را به دست آورد.

این مهاجم همچنین استعداد خود را در جام جهانی 2022 به نمایش گذاشت و هر 2 گل ایران را در جریان شکست 6 بر 2 مقابل انگلیس به ثمر رساند و سپس با یک پاس گل دیدنی به رامین رضاییان، زمینه ساز گل دوم ایران در جریان پیروزی 2 بر صفر مقابل ولز بود.

به گزارش روزنامه پرتغالی اوجوگو، آرسنال اکنون علاقه خود را به طارمی اعلام کرده است. آبولا نیز می افزاید که رویای او بازی در لیگ برتر است و عجله ای برای تمدید قرارداد ندارد.

در حالی که پورتو تمایلی به از دست دادن طارمی ندارد، اما فقط 18 ماه از قرارداد فعلی او با آبی و سفیدها باقی مانده است و اگر این بازیکن 30 ساله از تمدید بلندمدت قراردادش خودداری کند، انتقال او در نیم فصل در نظر گرفته خواهد شد.

طبق گزارشات، او بند آزادسازی 52 میلیون پوندی دارد، اما آرسنال باید بتواند با توجه به سن و شرایط قراردادش، معامله بهتری را انجام دهد.

مسلماً طارمی راه حلی بلندمدت برای آرسنال نخواهد بود و او تحرکی مشابه عیسی در یک سوم پایانی ندارد، اما او با توجه به قدرت او روی توپ های هوایی و تمام کنندگی بی رحمانه، چیزی متفاوت برای توپچی ها ارائه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که در گزارش teamtalk و علاوه بر طارمی، از ممفیس دپای، موسی دمبله، کریستین پولیشیچ و ویلفرد زاها به عنوان چهار گزینه دیگر آرسنال برای جانشینی ژسوس نام برده شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار