ستاره هلندی در رادار قرمزهای انگلیس

منچستریونایتد در پنچره نقل‌وانتقالاتی ژانویه به دنبال جذب کودی خاکپو خواهد بود.

ستاره هلندی در رادار قرمزهای انگلیس

به گزارش زنهار؛ منچستریونایتد پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای خرید کودی خاکپو در ژانویه آماده می کند.

به گزارش تلگراف، ستاره هلند در جام جهانی 2022 قطر، کودی خاکپو، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی یک هدف بذای منچستریونایتد خواهد بود تا جای خالی کریستیانو رونالدو که با توافق دوجانبه از منچستریونایتد جدا شد را بگیرد.

در این گزارش آمده است که اولویت سرمربی منچستریونایتد، اریک تن هاخ، در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، خرید یک مهاجم است و هئیت مدیره این تیم می خواهد خواسته های این سرمربی را برآورده کند. از نظر مدیران منچستریونایتد خاکپو ارزش این هزینه را دارد.

پیش از این اریک تن هاخ اعلام کرده بود که این تیم به یک مهاجم در ژانویه نیاز دارد اما این مهاجم باید ویژگی های مدنظر او را داشته باشد. کودی خاکپو هم پیش از این اعلام کرده بود که در تابستان هم در آستانه پیوستن به منچستریونایتد بوده است. خرید آنتونی توسط منچستریونایتد در تابستان باعث شده بود این تیم نتواند به صورت همزمان برای خرید کودی خاکپو وارد عمل شود.

منچستریونایتد به گونسالو راموس هم علاقه دارد و این علاقه قبل از عملکرد درخشان او در جام جهانی 2022 قطر هم وجود داشته است اما به نظر می رسد راموس در ژانویه قابل انتقال نیست و این بازیکن برای تابستان می تواند یکی از اهداف منچستریونایتد باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار