جواد نکونام از لیست کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی خط خورد

حضور جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در راس کادر فنی تیم‌ملی منتفی شد.

جواد نکونام از لیست کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی خط خورد

به گزارش زنهار؛ حتی اگر اعضای هیات رییسه در نشست دو هفته بعد خود تصمیم بگیرند جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود، حضور این مربی در تیم ملی ناممکن خواهد بود.

البته باید به این نکته مهم اشاره کرد، گرایش فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی بیشتر روی کارلوس کی روش است و مربیان داخلی شانس کمی برای هدایت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا دارند.

با اینکه مهدی تاج پیش از جام جهانی از حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی خبر داده بود و گفته بود بعد از جام جهانی جواد نکونام سرمربی خواهد شد و کارلوس کی روش مدیر فنی، اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

جواد نکونام در این باره مدعی شد که هیچ گاه صحبت رسمی پیرامون حضورش در اردوی تیم ملی با او نشده است. سرمربی تیم فولاد گفته است:«نه پیشنهادی به من شده و نه از سمت فدراسیون فوتبال برنامه‌ای برای من آمده که قاطعیت داشته باشد. الان هم همینطور است و دوستان بی جهت صحبت‌هایی می‌کنند که نکونام بماند یا برود. اصلا اینطور نیست چون نه به من پیشنهادی شده است و نه کسی با من صحبتی کرده است. نه نیاز است که در این باره صحبت کنیم و نیاز است که چیزی را تکذیب کنیم، چون در این باره اصلا با من صحبتی نشده است.»

به هر صورت اگر در نشست دو هفته بعد فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه بخواهند از بین گزینه‌های داخلی یکی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنند باید قید جواد نکونام را بزنند به این خاطر که وی در مصاحبه امروز گفت: نیم فصل دوم فولاد قطعاً شرایط متفاوتی را خواهد داشت و فقط نام فولاد برای من مهم است.

نکته مهم دیگر اینکه جواد نکونام در ماه‌های آتی درگیر حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد، در حالی که در همین برهه سرمربی تیم ملی باید برای اردوی و بازی یا بازی‌های دوستانه تیم ملی در فیفا دی بهمن ماه برنامه ریزی کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار